از ابتدای شیوع کروناویروس تاکنون در استان فارس، بیش از ۱۴۳ هزار نفر به این بیماری مبتلا شدند.
کد خبر: ۹۱۹۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰ 27 November 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گفت: از ابتدای شیوع کروناویروس تاکنون در استان فارس، ۴۸۶ هزار و ۶۳۵ نمونه آزمایشگاهی از افراد بیمار و علامت دار تهیه و به آزمایشگاه‌های تشخیصی در سطح استان ارسال شده که از این تعداد، ۱۴۳ هزار و ۲۵۳ مورد مثبت شناسایی شده است.
دکتر حسینی، آمار بهبودیافتگان بیمارستانی و ایزوله خانگی استان را از ابتدا شیوع کروناویروس تاکنون، ۱۲۸ هزار و ۹۲۲ نفر اعلام کرد.
وی با اشاره به بستری شدن دو هزار و ۲۵۸ بیمار مشکوک و یا دارای علامت ابتلا به کروناویروس در بیمارستان‌های استان، اضافه کرد: از این تعداد، ۳۷۸ بیمار کووید۱۹ به دلیل وخامت وضعیت جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه خدمات درمانی دریافت می‌کنند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه گفت: ۳۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست دادند که با این موارد جدید، در حال حاضر آمار جان باختگان کرونا ویروس در فارس، از ابتدای شیوع تاکنون به دو هزار و ۳۹۲ نفر رسیده است.
حسینی تاکید کرد: استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، شست و شوی مرتب دست ها، پرهیز از تردد‌های غیرضرور، مشارکت و همراهی با اجرای صحیح محدودیت ها، کاهش موارد ابتلا به کروناویروس را به همراه دارد.

برچسب ها: کرونا ، مبتلایان ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار