نماینده کازرون گفت: شهدایی مثل شهریاری، رضایی‌نژاد و شهید علی‌محمدی همه در گذشته با شهید فخری‌زاده کار می‌کردند و دشمن دهمین سالگرد شهادت مجید شهریاری و ترور بنده را برای ترور ایشان انتخاب کرد و ایشان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
کد خبر: ۹۱۹۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰ 28 November 2020

به گزارش تابناک فارس: فریدون عباسی بیان کرد: دشمن می‌خواهد جامعه ما را مرعوب کند و به دنبال ایجاد رعب در جامعه علمی است که کسی به موضوعات راهبردی کشور ورود پیدا نکند و متخصصان در جهت توانمندی کشور قدم برندارند.

وی ادامه داد: شهید فخری‌زاده در زمان دفاع مقدس نیز جزو رزمندگان اصیل کشور بود و در عملیات‌های مختلف در غرب و جنوب کشور شرکت کرد و ما هر دو با هم در عملیات رمضان حضور داشتیم.

نماینده مردم شهرستان‌های کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی گفت: این شهید بزرگوار پس از اخذ مدرک کارشناسی در سال ۱۳۶۶ به حوزه دفاعی کشور وارد شد و تا زمان شهادت در این حوزه فعالیت داشت، ارزش این شهید بزرگوار برای جمهوری اسلامی ایران به لحاظ علمی و فنی کمتر از شهید سپهبد قاسم سلیمانی نیست و همتراز بودند.

عباسی افزود: این ترورها وقفه‌ای در کار کشور ما ایجاد نمی‌کند و باعث رشد و شکوفایی بیشتر ما می‌شود چون اساسا جامعه ما با شهادت عجین است .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار