مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس گفت:حجت الاسلام محمد صادق مهرابی با بیان اینکه ترور دانشمند شهید محسن فخری زاده بار دیگر نشان داد که اعتماد به آمریکا و هم پیمانانش درست نیست تاکید کرد: این حرکت خبارثت آمریکا و رژیم صهیونیستی را بیش از گذشته برای جهانیان نمایان می‌کند.
کد خبر: ۹۱۹۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲ 29 November 2020

تابناک فارس به نقل از مهر:حجت الاسلام محمد صادق مهرابی در گفت و گو با خبرنگار با بیان اینکه ترور دانشمند شهید محسن فخری زاده بار دیگر نشان داد که اعتماد به آمریکا و هم پیمانانش درست نیست تاکید کرد: این حرکت خبارثت آمریکا و رژیم صهیونیستی را بیش از گذشته برای جهانیان نمایان می‌کند.

وی ادامه داد: در حالیکه به سالروز شهادت سردار سلیمانی نزدیک می‌شویم و همگان به دنبال ترویج فرهنگ حاج قاسم در کشور هستند بازهم شاهد بودیم دست خباثت و خیانت اسرائیل از آستین جنایتکارانه امریکایی‌ها خارج شد و سرباز مخلص ولایت و مردم ایران را به شهادت رساند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس تصریح کرد: هر زمانیکه به جنایتکارانی همچون آمریکا اعتماد شد نتیجه ان غیر قابل جبران خواهد بود و این مهم را ملت ایران بارها به برخی از نفوذی‌ها تذکر داده اند.

حجت الاسلام مهرابی تاکید کرد: تهدیدات و شهادت دانشمندان هسته‌ای کشور نشان از درماندگی دشمنان دارد اما همگان باید بدانند که شاگردان این شهدا راه آنان را بیش از گذشته ادامه خواهند داد.

وی افزود: شهادت این دانشمند بزرگ زمینه‌های پیشرفت و توسعه در حوزه هسته‌ای کشور را فراهم می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس یاداور شد: به طور حتم پاسخ ملت ایران به این جنایتکاران بسیار کوبنده و دندان شکن خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار