همزمان با شروع به کار قرارگاه ۱۷ ربیع به منظور مبارزه با احتکار و گران فروشی در جهرم، طی رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه جهرم، انبار احتکار روغن خودرو‌های سبک کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۹۲۰۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 30 November 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: طی رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه شهرستان جهرم، به منظور مبارزه با احتکار و گران فروشی کالا، انبار احتکار روغن خودرو‌های سبک به ارزش بیش از ۸ میلیارد ریال، کشف و ضبط شد.

بر همین اساس و با توجه به رصد اطلاعاتی و اجرای گشت شبانه مشترک متشکل از اطلاعات سپاه جهرم، تعزیرات و اماکن نیروی انتظامی و اداره صمت با مجوز دادستانی آن شهرستان، از یک باب منزل نیمه ساخته بازدید و کالا‌های مذکور کشف و ضبط شد.

بهنام اتحاد رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم در جمع خبرنگاران با تأیید این خبر افزود: کالا‌های احتکار شده شامل ۴۰۳۶ عدد روغن موتور ۴ لیتری خارجی، ۳۶۰ فیلتر هوا، ۱۸۰ عدد ضد یخ، ۳۰۰ عدد روغن هیدرولیک و ۳ بشکه ۲۲۰ لیتری واسکازین بوده است.

او بیان کرد: ارزش ریالی کالا‌های کشف شده ۸ میلیارد و ۲۸۷ میلیون ریال بوده که پرونده این کشف، جهت برخورد قانونی به اداره تعزیرات ارسال شد.

اتحاد با اشاره به عدم ثبت اطلاعات و آمار این کالا‌ها در سامانه جامع انبارها، تأکید کرد: از مردم و واحد‌های صنفی درخواست می‌کنیم هرگونه کالای خود را در آن سامانه ثبت کنند تا مشمول قانون احتکار نشود.

او در پایان از همشهریان گرامی خواست تا هرگونه انبار مشکوک یا مشاهده کالا‌های احتکار شده را به شماره ۱۱۴ اطلاعات سپاه یا ۱۲۴ سامانه سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

برچسب ها: کشف ، روغن ، جهرم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار