مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس دوشنبه دهم آذر ۹۹ گفت: تردد خودروهای سواری در محورهای استان طی ۲۴ ساعت گذشته در مقایسه با قبل از اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونا در مجموع حدود ۳۵ درصد کاهش داشته است.
کد خبر: ۹۲۰۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲ 30 November 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:علیرضا سیاهپور افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۷۲ هزار تردد توسط ۱۲۶ سامانه تردد شمار فعال در محورهای اصلی استان به ثبت رسیده است.
وی ادامه داد: بر این اساس میزان تردد در محورهای شیراز - اصفهان، شیراز - بوشهر، شیراز - یاسوج، شیراز - بندرعباس و شیراز - کرمان در ۲۴ ساعت گذشته نسبت به ۲۴ ساعت قبل از اجرای طرح به ترتیب ۵۰ درصد، ۶۸ درصد، ۵۷ درصد، ۲۰ درصد و ۲۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد.
او افزود: این میزان کاهش مربوط به تردد خودروهای سواری است و تردد خودروهای سنگین با توجه به ضرورت جا به جایی و حمل و نقل کالا بدون وقفه ادامه داشته است.
سیاهپور بیان کرد: علاوه بر ۱۲۶ سامانه ترددشمار، ۱۴۰ سامانه ثبت تخلف نیز در محورهای اصلی استان فعال است که تعداد سامانه‌های ثبت تخلف تا پایان امسال به ۱۹۱ سامانه افزایش خواهد یافت.

طرح جامع محدودیت‌های هوشمند کرونایی که از یکم آذرماه ۹۹ همزمان با سراسر کشور در استان فارس نیز آغاز شده و به مدت ۲ هفته ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار