خسرو فروغان اظهار داشت: با تلاش‌های انجام شده از سوی متخصصان و کارشناسان بخش کشاورزی، تاکنون کمترین شکایت از این اتحادیه شده است و با تمام توان در خدمت کشاورزان و صنعتگران استان در شرایط سخت مشکلات اقتصادی هستیم.
کد خبر: ۹۲۰۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 02 December 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:خسرو فروغان اظهار داشت: با تلاش‌های انجام شده از سوی متخصصان و کارشناسان بخش کشاورزی، تاکنون کمترین شکایت از این اتحادیه شده است و با تمام توان در خدمت کشاورزان و صنعتگران استان در شرایط سخت مشکلات اقتصادی هستیم.

وی با اشاره به اینکه عمده ترین مشکلاتی که هنگام وقوع بیماری کرونا از اسفند ماه سال گذشته تاکنون به وجود آمده مرگ و میر ناشی از این بیماری در ابعاد گسترده است، افزود: اتحادیه موتورآلات کشاورزی و صنعتی همگام با دیگر نهاد‌های درمانی و بهداشتی، با در اختیار گذاشتن سمپاش بدون چشمداشت مالی به مراکز دولتی و خصوصی نقش انسانی خود را ایفا کرده است.

رئیس اتحادیه موتور آلات کشاورزی و صنعتی خاطرنشان کرد: همکاران ما در این اتحادیه همپای دیگر گروه‌های جهادی برای مقابله با شیوع بیماری کرونا به گونه‌ای خودجوش اقدام به سمپاشی مناطق محروم و کم برخوردار نموده است و این حرکت خداپسندانه همچنان ادامه دارد.

فروغان تصریح کرد: اتحادیه موتورآلات کشاورزی و صنعتی از بدو تاسیس تاکنون با وجود مشکلات گمرکی و کارشکنی که برای واردکنندگان تجهیزات کشاورزی و صنعتی به وجود آمده و عده‌ای را مجبور به ترک استان و مشاغل خود کرده است، باز هم برای تسریع در زیرساخت‌های اقتصادی به ارائه خدمات به صنعتگران و کشاورزان می پردازیم.

وی بیان داشت: از متولیان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی درخواست می شود که نسبت به حمایت از این اتحادیه که همواره پیشتیان صنعتگران و کشاورزان هستند، گام‌های اساسی برداشته تا موجب دلگرمی در ارائه خدمت از سوی این اتحادیه شود.

انتهای پیام/ س

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار