دارندگان سهام عدالت که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند برای دریافت مزایای سهام شان باید در سامانه سجام ثبت نام کنند.
کد خبر: ۹۲۰۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 02 December 2020

تابناک فارس به نقل زا صدا و سیما:مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان فارس گفت: از ابتدای ثبت نام سهام عدالت که از سال ١٣٨٥ آغاز شد تاکنون، ٣ میلیون و ۳۲۰ هزار نفر ثبت نام نهایی سهام عدالت شدند.
داءی گفت: از زمان دستور آزاد سازی سهام عدالت در اوایل امسال تاکنون، نزدیک به یک میلیون و سیصد هزار نفر روش مستقیم را انتخاب کردند و مابقی یعنی بیش از ٢ میلیون نفر روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند.
وی افزود: سهامدارانی که روش مستقیم را انتخاب کرده اند مالکیت و مدیریت سهام با خودشان است و از مزایای خرید و فروش و دریافت سود سهام برخوردارند، اما سهامدارانی که روش غیر مستقیم را برگزیدند امکان خرید و فروش سهامشان را ندارند و حتی نمی‌توانند از سود سالیانه سهام شان بهره‌مند شوند.
مدیرکل اقتصاد و دارایی فارس گفت: برای این که متقاضیان غیرمستقیم‌ سهام عدالت بتوانند از مزایای سهام شان بهره‌مند شوند باید در راستای شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استانی فعالیت و از این طریق سهامشان را مدیریت کنند.
داءی از سهامداران خواست برای بهره مندی از مزایای سهام شان تا ٢٠ آذرماه در سامانه سجام برای احراز هویت سهامداران از نظر بازار بورس ثبت نام کنند.
وی گفت: ثبت نام در سامانه سجام کاملا رایگان است و به دلیل بیماری کرونا امکان ثبت نام از طریق سیستم‌های خانگی و گوشی‌های همراه امکان پذیر است و اگر سهامداران برای ثبت نام در سامانه سجام با مشکل یا سؤالی مواجه شدند می‌توانند پاسخ سوال شان را از طریق تماس با شماره ۱۵۶۹ دریافت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار