رئیس پلیس آگاهی البرز اعلام کرد اعضای باند جعل که با ترفند صدور کارت نظام پرستاری ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۲۰۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱ 02 December 2020

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ محمد نادربیگی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با جعل و کلاهبرداری اداره آگاهی استان البرز درپی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر معرفی فردی به عنوان پزشک و شخصی دارای نفوذ در سازمان نظام پزشکی از برخی افراد مربوط به حرفه پرستاری کلاهبرداری کرده، شناسایی و دستگیری متهم را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: بررسی‌ها نشان داد این فرد با شناسایی افراد شاغل در بیمارستان‌ها و مراکز خصوصی در قبال اخذ کارت جعلی نظام پرستاری برای آنان ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون ریال دریافت می‌کرد. با انجام تحقیقات پلیسی ۲ متهم اصلی شناسایی و در ۲ عملیات جداگانه دستگیر و در بازرسی از منزل آنها ۱۰ قطعه کارت نظام پرستاری جعلی با هویت مختلف و مدارک هویتی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: متهمان به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از افراد شاغل در مراکز درمانی و بیمارستان‌های خصوصی  دریافت حدود یک میلیارد تومان اعنراف کردند. تاکنون ۱۱ نفر از متهمان اصلی و ۹۶ نفر از کسانی که برای آنان کارت صادر شده شناسایی و متهمان با قرار ۴۰ میلیارد ریالی وارد زندان شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار