طی سه سال اخیر صورت گرفت :
مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌غربی گفت: طی ۳ سال اخیر، در ۷ جشنواره مختلف کشوری و استانی موفقیت کسب کرده‌ایم.
کد خبر: ۹۲۰۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰ 02 December 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، علیرضا شیخی، اظهار کرد: شرکت گاز استان آذربایجان‌غربی طی سه سال اخیر در جشنواره‌های مختلف تخصصی استانی و ملی شرکت کرده که این حضور اغلب توام با موفقیت بوده است.

وی با اشاره به حضور این شرکت در طرح تعالی سازمانی، افزود: طی سال ۹۷ موفق به کسب تقدیرنامه تک ستاره شده ایم و در سال ۹۸ نیز تقدیرنامه‌ی دو ستاره را بدست آوردیم.

به گفته شیخی، اخذ انواع استاندارد سیستم‌های مدیریتی از دیگر موفقیت‌های شرکت گاز آذربایجان‌غربی در سه سال گذشته بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌غربی همچنین با اشاره به حضور این شرکت در جشنواره شهید رجایی، اعلام کرد: طی سال ۹۸ موفق به کسب عنوان دستگاه اجرایی برتر در فعالیت‌های تخصصی و برجسته شدیم؛ همچنین در سال ۹۶ نیز رتبه دوم بیشترین رشد استانی را در میان دستگاه‌های اجرایی بدست آوردیم.

وی ادامه‌ داد: کسب رتبه نخست بیشترین میزان رضایت مردمی در استان و رتبه پنجم کشوری در همین خصوص طی سال ۹۸ از دیگر دستاوردهای مهم شرکت گاز آذربایجان‌غربی در سال‌های اخیر بوده است.

شیخی، همچنین با اشاره به موفقیت شرکت گاز استان آذربایجان‌غربی در طرح تابش امید که با هدف انعکاس خدمات دولت طی تابستان ۹۹ برگزار شد، گفت: در این طرح نیز شرکت گاز استان آذربایجان‌غربی توانست جزو سه دستگاه برتر استانی باشد.

وی افرود: تمامی همت پرسنل شرکت گاز استان آذربایجان‌غربی حرکت در مسیر خدمت به مردم بوده و تمامی عناوین کسب شده نیز نشان از توفیق در جلب رضایت عمومی است که با تلاش همکاران‌ام در این شرکت حاصل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار