نماینده مردم فسا با بیان اینکه باب انتقادات سازنده از عملکرد مجلس باز است، تصریح کرد: فضاسازی‌هایی که از سوی برخی از جریانات علیه پارلمان مطرح می‌شود، تأثیری در فعالیت و تلاش نمایندگان مردم ندارد و ما برای رفع مشکلات جامعه تمام توان خود را به‌کار خواهیم گرفت.
کد خبر: ۹۲۱۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷ 04 December 2020

به گزارش تابناک فارس: حجت‌الله فیروزی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فضاسازی‌ها در فضای مجازی از سوی برخی از جریانات خاص علیه مجلس یازدهم، گفت: نمایندگان از این تبلیغات سو علیه مجلس یازدهم دلسرد نشده و نخواهند شد و همچنان تمام سعی خود را برای رفع مشکلات معیشتی، اقتصادی و سایر دغدغه‌های مردم به‌ کار خواهند گرفت و تخریب گران مجلس بدانند که تیرشان به سنگ خواهد خورد.

فیروزی در ادامه با تأکید بر اینکه وکلای ملت با تمام مشکلاتی که مردم با آن مواجه هستند، آشنا هستند ادامه داد: باید به این نکته توجه شود که به نتیجه رسیدن یک طرح و تبدیل آن به قانون و اجرایی شدن آن لازم است کمی زمان سپری شود تا نتیجه و اثر آن را در جامعه و وضعیت اقتصادی ببینیم.

وی بابیان اینکه دغدغه‌ی نمایندگان رفع مشکلاتی مانند تأمین مسکن، کاهش قیمت خودرو، جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای ضروری و وضعیت معیشتی خانوارها به‌ویژه افشار ضعیف جامعه است، اظهار داشت: در شرایط فعلی تأمین مسکن به یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم به‌ویژه جوانان تبدیل شده است، نمایندگان با تدوین طرح دریافت مالیات از خانه‌های خالی زمینه عرضه بیشتر مسکن به بازار را فراهم کردند، از سوی دیگر طرح جهش تولید مسکن نیز در دست بررسی است.

نماینده فسا در مجلس در همین راستا، ادامه داد: تعیین تکلیف مالیات بر ارزش‌افزوده به‌منظور افزایش درآمدهای دولت یکی دیگر از دستور کارهای مجلس یازدهم در هفته‌های اخیر بود تا بتوان از این طریق راهی برای جایگزینی درآمد مالیات به‌جای درآمدهای نفتی ایجاد کرد.

فیروزی یادآور شد: طرح تأمین کالاهای اساسی هم پس از چند ماه کار تخصصی از سوی کمیسیون‌های مربوطه اخیراً تعیین تکلیف شد و با تصویب در مجلس و تأیید شورای نگهبان به قانون تبدیل و از سوی رئیس مجلس برای اجرایی شدن به رئیس‌جمهور ابلاغ گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار