نماینده شیراز در نشست مشترک با مسئولان وزارت دفاع و استاندار فارس با اشاره به سابقه درخشان و قابلیت‌های استان در صنعت دفاعی و هوایی گفت: استان فارس با وجود نیرو‌های توانمند و ظرفیت‌های خوب در حوزه دفاعی و هوایی، در صورت حمایت وزارت دفاع می‌تواند یک الگوی کم نظیر در جنوب کشور باشد.
کد خبر: ۹۲۱۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷ 05 December 2020
به گزارش تابناک فارس: ابراهیم عزیزی با بیان اینکه مجموعه مدیران استان فارس در تمام قوا برای رشد صنعتی استان انگیزه‌های بسیاری دارند، افزود: امروز در استان فارس برای کسانی که علاقه‌مند به سرمایه گذاری باشند، هیچ مانعی وجود ندارد.
 
عزیزی، خواستار عملیاتی شدن سریع توافقات شد و گفت: انتظار می‌رود توافقات این جلسات هر چه زودتر عملیاتی شده تا با یک شتاب منطقی، رشد صنعتی استان را به پیش ببریم.
 
وی گفت: استان فارس در دفاع مقدس با دانشگاه صنعتی مالک اشتر حرف‌های بسیاری برای گفتن داشت و امروز نیز در عرصه‌های مختلف حمل و نقل ریلی، هوایی و زمینی می‌تواند اثر گذار باشد.
 
رییس مجمع نمایندگان فارس تصریح کرد: اگر ظرفیت‌های وزارت دفاع با قابلیت‌های استان فارس ممزوج شود، قطعا این استان می‌تواند قطب صنعت هوایی در جنوب کشور باشد و این مهم قابل دستیابی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار