از شنبه ۱۵ آذر در صورت مشاهده صفوف توزیع کالا بدون رعایت فاصله گذاری، فروشگاه های خاطی پلمپ شده و تا دو هفته حق بازگشایی ندارد.
کد خبر: ۹۲۱۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶ 05 December 2020

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر وحید یگانه معاون بهداشتی دانشکده با اشاره به عدم رعایت فاصله گذاری در برخی صفوف توزیع کالا اظهارداشت: متاسفانه در این مدت شاهد موارد بسیاری از صفوف توزیع کالا مقابل فروشگاه های زنجیره ای بوده ایم که غالب آنان بدون رعایت فاصله گذاری بوده است.

وی تصریح کرد: تاکنون بخاطر اوضاع اقتصادی و رعایت شرایط معیشتی مردم با فروشگاه های زنجیره ای که تامین کننده اقلام و مایحتاج ضروری مردم هستند برخورد جدی نشده و تنها به تذکری در مواردی اکتفا شده اما از ین پس از شنبه ۱۵ آذر در صورت مشاهده صفوف توزیع کالا بدون رعایت فاصله گذاری، فروشگاه های خاطی پلمپ شده و تا دو هفته حق بازگشایی ندارد.

دکتر یگانه افزود: این موضوع در خصوص نانوایی ها نیز صدق کرده و چنانچه صف های متراکم خرید نان در نانوایی مشاهده شود با آن واحد صنفی نیز برخورد می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، طی هفته های گذشته تصاویر و فیلم های زیادی از صف های متراکم مقابل فروشگاه های زنجیره ای برای توزیع اقلامی از جمله برنج و روغن از طرف مخاطبان برای ادمین پلیس مردمی سلامت ارسال شده که نشان دهنده نگرانی عموم مردم از این اوضاع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار