دو بانوی شیرازی پس‌از آشنایی با فوت و فن نجاری با بر پایی کارگاه، محصولات زیبا و خلاقانه ای را تولید و در اختیار مشتریان قرار می دهند.
کد خبر: ۹۲۱۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳ 05 December 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:نکیسا زارع و لیلا رحیمی، دختران شیرازی هستند که نشان دادند در دوران کرونا هم می‌توان کار آفرین شد.

نکیسا زارع دانشجوی فوق لیسانس علوم سیاسی، دختری که بسیار اهل فعالیت‌های اجتماعی است و کرونا او را خانه نشین می‌کند، اما علاقه اش به کار و تلاش، استعداد او را در کار با چوب شکوفا می‌کند.

کرونا علت می‌شود تا نکیسا بر پایه آموزش‌های مجازی قبلی و تجربه نه چندان عملی او در کار با چوب، کارگاهی نجاری برپا کند و کاری برای خود راه بیندازد.

او دوست نقاشش را هم با خود همراه و کارگاه دختران نجار را سر پا می‌کند.

نکیسا و لیلا، دختران نجار شیرازی که محدودیتی برای خود در این حرفه نمی‌بینند، با تکیه بر فضای مجازی توانستند در کمتر از سه ماه هم خود را معرفی و هم کارشان را عرضه کنند.

آن‌ها مشتریان زیادی را از اصفهان، مشهد و تهران جذب کردند و سفارشات کاری زیادی راهم ماهانه از طریق فضای مجازی دریافت می‌کنند.
ساختن وسایل منزل از جمله کمد کتابخانه، دراور، تخت، میز تحریر، کمد و وسایلی از این دست از تولیدات چوبی دست آن ها است.

حالا دختران نجار شیرازی قصد دارند با آموزش مهارت‌های نجاری به دختران دیگر، هم کارگاهشان را توسعه دهند و هم اشتغال زایی کنند.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
درود بر شما
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار