مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی فارس با بیان اینکه شرایط شیوع بیماری کرونا و اعمال محدودیت‌ها حجم مصرف میوه را کم کرده است، عنوان کرد: در تولید و عرضه میوه شب یلدا هیچ مشکلی وجود ندارد و از مدتی پیش برداشت مرکبات شروع شده است و همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۲۱۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸ 05 December 2020

تابناک فارس به نقل از تسنیم:صمد رنجبری در تشریح وضعیت تامین میوه شب یلدا در استان فارس با بیان اینکه وضعیت تولید سیب و مرکبات در استان هیچ کمبودی ندارد و این میوه‌ها به اندازه کافی تولید شده‌اند اظهار داشت: وضعیت تولید میوه در استان نسبت به پارسال بهتر بوده به طور مثال تولید مرکبات 5 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه شرایط شیوع بیماری کرونا و اعمال محدودیت‌ها حجم مصرف میوه را کم کرده است، عنوان کرد: در تولید و عرضه میوه شب یلدا هیچ مشکلی وجود ندارد و از مدتی پیش برداشت مرکبات شروع شده است و همچنان ادامه دارد.

 

رنجبری با بیان اینکه امسال به دلیلی شرایط آب و هوایی مناسب برداشت میوه بدون هیچ مشکلی در فارس انجام شده و در حال حاضر وضعیت ذخیره‌سازی میوه در انبارها و سردخانه‌ها خوب است و سر درخت نیز میوه به اندازه کافی وجود دارد، گفت: مشکلی در عرضه میوه وجود ندارد و می طلبد که در بحث کنترل قیمت‌ها دستگاه‌های نظارتی ورود کنند و اجازه افزایش قیمت ندهند.

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی فارس افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی استان فارس گشت‌های نظارتی ویژه‌ای برای کنترل قیمت میوه شب یلدا در نظر گرفته‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار