رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان فارس گفت: سطح جاده‌های این استان به علت برودت هوا و بارش باران لغزنده است.
کد خبر: ۹۲۱۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲ 06 December 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:حمید احمدی گفت: براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی و اطلاعات سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های شعب راهداری در حال حاضر تمامی محورهای استان باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان فارس بیان كرد: بر اثر بارش باران و برف و برودت هوا سطح جاده های استان لغزنده بوده و لازم است رانندگان جوانب ايمنی و احتياط را حين حركت رعايت كنند.

احمدی اظهار کرد: در حال حاضر در محور‌های منتهی به شیراز، کوار، دشت ارژن، کازرون، رستم، ممسنی، قیر و کارزین، ارسنجان، آباده، پاسارگاد، خرم‌بید، مرودشت، بوانات، اقلید، استهبان و فیروزآباد بارش باران و محور سپیدان به اقلید (کمهر) و آباده به اقلید نیز بارش برف گزارش شده است.

او افزود: طی شبانه روز گذشته، کل تردد ثبت شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۱۲۶ تردد شمار فعال در محور‌های برون شهری، نسبت به روز قبل ۲۱درصد درصد افزایش را نشان می‌دهد.

احمدی ادامه داد: اوج تردد بین ساعات ۱۱ تا ۱۲ در محور آباده-ایزدخواست و کمترین تردد در محور کازرون- کنارتخته بین ساعات ۱۶ تا ۱۷ صورت پذیرفته که به هموطنان عزیز توصیه می‌شود بدلیل شیوع ویروس کرونا از سفر‌های جاده‌ای پرهیز کنند.

احمدی بیان کرد: شهروندان برای اطلاع دقیق از وضعیت راه‌ها می‌توانند با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

او ادامه داد: در بارش فعلی ۳۰۳ نفر از نیروهای راهداری با ۱۸۴ دستگاه ماشین‌آلات، عملیات برف‌روبی و ریزش برداری را بر عهده دارند.

احمدی تصریح کرد: همچنین به ۱۲ خودرو عبوری که در بارش برف و باران دچار مشکل شدند، کمک رسانی توسط نیروهای راهداری انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار