سرپرست اداره غله و خدمات بازرگانی فارس از تحویل بیش از ۵ هزار تن روغن خام به کارخانه تولید روغن خوراکی این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷ 06 December 2020

تابناک فارس به نقل از تسنیم:منصور جباری  در زمینه تامین برنج، روغن و شکر در استان فارس هیچ مشکلی وجود ندارد اظهار داشت: اداره غله و بازرگانی متولی تامین ماده خام کارخانجات تولید روغن نباتی است که تاکنون به کارخانه روغن نباتی شیراز 5 هزار و 83 تن روغن خام تحویل داده شده که حاصل آن تولید 4 هزار و 500 تن روغن خوارکی و قابل مصرف خانوار و توزیع در سطح استان بوده است.

وی با بیان اینکه کارخانه روغن نباتی شیراز تنها کارخانه تولید روغن خوراکی استان فارس است که تا یک ماه پیش خط تولید روغن خوراکی این کارخانه تعطیل بوده و به تازکی مجداد در مدار تولید قرار گرفته است، عنوان کرد: علاوه بر محصولات تولیدی این کارخانه، برای تامین نیاز فارس روغن از کارخانجات دیگر کشور خریداری و توزیع می‌شود.

 

جباری با بیان اینکه در حال حاضر قیمت شکر در بازار متعادل است و به همان قیمت 6700 تومان نرخ مصوب در حال عرضه است، خاطرنشان کرد: اگر احساس کنیم که بازار با تنش و کمبود مواجه شده قطعا به توزیع شکر ورود می‌کنیم چون ذخایر استراتژیک شکر ما قابل قبول است و مشکلی در زمینه تامین آن نداریم.

وی گفت: در حال حاضر برنج "1121" با نرخ مصوب 170 هزار تومان در حال توزیع در بازار است و با توجه به ذخایر قابل قبولی که داریم هیچ مشکلی در این زمینه نیز وجود ندارد.

برچسب ها: توزیع ، روغن خام ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار