فرماندار شهرستان خرامه استان فارس گفت: با هدف محرومیت زدایی، ایجاد اشتغال و جلوگیری از مهاجرت شهروندان، صنعتی شدن این شهرستان را در دستور کار قرار داده‌ایم و این مهم را به عنوان یک برنامه و هدف دنبال می‌کنیم.
کد خبر: ۹۲۲۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶ 08 December 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:محمدرضا ابراهیمی افزود: از آنجا که اقتصاد شهرستان به طور کامل برپایه کشاورزی بنا شده است، خشکسالی‌های متوالی سال‌های اخیر مشکلات بسیاری برای مردم این شهرستان به ویژه کشاورزان ایجاد کرد و فرصت‌های شغلی بسیاری از بین رفت.
وی ادامه داد: هرچند با رهاسازی آب سد درودزن امید به رونق دوباره کشاورزی در کشاورزان زنده شد اما این مساله نباید ما را در کنار توجه به کشاورزی، از حرکت شهرستان به سمت صنعتی شدن غافل کند.

زیرساخت‌ها برای انتقال کارخانه سیمان فراهم است


فرماندار خرامه، با اشاره به فراهم بودن زیرساخت‌ها برای انتقال کارخانه سیمان شیراز به این شهرستان گفت: در همین ارتباط با هماهنگی مدیران مجموعه سیمان، بحث جا به جایی سریع این کارخانه را با جدیت دنبال می‌کنیم.
ابراهیمی اضافه کرد: این کارخانه در روند جا به جایی با مشکلاتی در حوزه منابع طبیعی مواجه بود که با پیگیری‌های ویژه‌ای که داشته‌ایم مشکلات این بخش حل و فصل شده است.
وی ادامه داد: بنابراین این کارخانه در خصوص آنچه که به شهرستان خرامه مربوط است با هیچ مشکل و مانعی مواجه نیست، همه مراحل اداری طی شده و تمام شرایط جا به جایی فراهم است و چنانچه هرکجا مشکل و مانعی هم وجود داشته باشد به سرعت رفع خواهیم کرد و انتظار داریم که مسئولان کارخانه نیز به سرعت مقدمات انتقال را فراهم کنند.
او اظهار داشت: انتقال کارخانه سیمان به این شهرستان زمینه ساز ایجاد فرصت‌های شغلی بسیاری خواهد شد و قطعا در جذب نیرو اولویت نیز استفاده از نیروی کار بومی شهرستان است.
فرماندار خرامه گفت: علاوه بر این پیگیر شتاب گرفتن روند ساخت کارخانه گندله‌سازی شهرستان با ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی و احداث کارخانه تولید کاغذ از سنگ نیز هستیم و امیدواریم با اجرا و بهره‌برداری از این پروژه‌ها، شاهد ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در شهرستان باشیم.

خرامه در شرق فارس و فاصله مرکز آن با شیراز حدود ۷۵ کیلومتر است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار