بر اساس گزارش تایمز اسرائیل مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی به کارکنان و متخصصان هسته‌ای این کشور و فعالان راکتور "دیمونا" (Dimona) هشدار داده و از آنها خواسته بسیار مراقب باشند. طبق برخی گزارش‌ها، مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی رفت و آمد دانشمندان هسته‌ای را تحت نظر دارد و به خصوص از آنها خواسته که مراقب فعالیت خود در شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام باشند.
کد خبر: ۹۲۲۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ 08 December 2020
به گزارش تابناک فارس: بنا بر ادعای برخی مقامات اسرائیلی، ایران شاید هر لحظه بتواند از طریق فعالیت‌های شبکه‌های اجتماعی برخی از این افراد مرتبط به فعالیت هسته‌ای را در خاک فلسطین اشغالی شناسایی کرده و برای گرفتن انتقام خون شهید فخری زاده علیه‌شان دست به فعالیت بزند.
 
طبق ادعای تایمز اسرائیل، نقطه ضعف سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی نه داخل مرزهای فلسطین اشغالی بلکه بیرون آن است. طبق گفته یک مامور ارشد امنیتی، بعید است ایران از طریق جنگ مستقیم یا قتل و ربایش یک فرد در داخل مرزهای فلسطین اشغالی دست به یک عملیات انتقام گیرانه بزند اما انتقام از اسرائیلی‌های خارج نشین آسان‌تر است.
 
نیروهای امنیتی صهیونیست، به خصوص در مورد امارات متحده عربی نگران هستند.حدود 25 هزار صهیونیست در دوبی و مناطق اطرافش ساکن هستند. از طرف دیگر، امارات همسایه ایران است و ایران تسلط استراتژیک بر آن دارد. یک مامور امنیتی اسرائیلی این وضعیت را "کابوس‌بار" توصیف کرده و از دولت اسرائیل خواسته در اسرع وقت مقدمات بازگشت و یا حمایت دولت امارات از اسرائیلی‌های حاضر در امارات را فراهم کند.
 
گزارش تایمز اسرائیل نشان می‌دهد که مقامات رژیم صهیونیستی علی‌رغم ادعایشان، خود پذیرفته‌اند که مسئول شهادت دکتر محسن فخری زاده هستند و حالا سعی دارند از طریق ایجاد لایه‌های امنیتی مختلف از واکنش احتمالی ایران فرار کنند.
 
در طول این چند روز، مقامات صهیونیستی جلسات متعددی برگزار کرده وبه خصوص شهر تل آویو کاملا فضای امنیتی به خود گرفته است. این در حالی است که جنجال انحلال پارلمان، مخالفان بنی گانتز (رهبر اپوزیسیون و مخالف سرسخت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی) و تظاهرات و اعتراضات خیابانی باعث به هم خوردن اوضاع و افزایش تنش در اسرائیل شده و هر لحظه می‌تواند وضعیت را برای نتانیاهو و دولتش دشوارتر از دیروز کند.
برچسب ها: اسرائیل ، ترور ، صهیونیست
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار