استاندار فارس، گفت: تصفیه خانه شهر صدرا آماده بهره برداری است.
کد خبر: ۹۲۲۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱ 09 December 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: عنایت آله رحیمی استاندار فارس در جلسه بازدید از طرح تصفیه خانه شهر صدرا با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید در تکمیل زیر ساخت‌های عمرانی شهر‌های جدید، بیان کرد: دفع بهداشتی فاضلاب در شهر صدرا یکی از مطالبات اصلی مردم بود که این طرح اجرایی شد و در مرحله اول تصفیه خانه محلی ساخت و در گام بعدی نیز تصفیه خانه موجود بهسازی و توسعه یافت.

او، تصریح کرد: این تصفیه خانه در فضایی به مساحت ۱۶ هکتار و با سرمایه گذاری ۱۱۵ میلیارد تومانی هم اکنون دارای پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی است که با راه اندازی، جمعیت ۷۵ هزار نفری را تحت پوشش قرار می دهد.

نماینده عالی دولت با اشاره به اینکه توسعه این طرح با بهره گیری از مدل‌های مختلف سرمایه گذاری در دستور کار قرار دارد ، ادامه داد: تلاش و همکاری چندین دستگاه‌ اجرایی در تکمیل و اجرای این طرح موثر بوده است و انتظار می رود تا یک ماه آینده شاهد بهره برداری از این طرح بزرگ باشیم تا منجر به کاهش بخشی از مشکلات مردمی در این زمینه شود.

استاندار فارس در ادامه توسعه شبکه جمع آوری فاصلاب را از دیگر اهداف اصلی در شهر صدرا برشمرد و افزود: روند اجرایی این فعالیت با همکاری شهروندان تسریع می یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار