امام جمعه لامرد گفت:در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدام راهبردی مجلس گفت: در مقابل دشمنی که گزافه گویی می‌کند باید ایستاد و نباید واداده بود اما اروپایی‌ها وقیح شدند که اگر اینگونه نبود، به علم توهین نمی‌کردند و اقدام ناجوانمرادنه ترور شهید فخری‌زاده را انجام نمی‌دادند.
کد خبر: ۹۲۳۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 12 December 2020

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت الاسلام علی حسین‌زاده در خطبه‌های نمازجمعه لامرد با اشاره به روز حمل و نقل اظهار کرد: ناوگان حمل و نقل در اقتصاد و توسعه بسیار حائز اهمیت است بنابراین لازم است مشکلات رانندگان به عنوان نقش آفرینان این عرصه، رسیدگی شود.

وی با انتقاد شدید نسبت به گرانی‌های بی‌منطق لاستیک و لوازم یدکی خودروهای سنگین افزود: باید تمهیداتی در نظر گرفته شود زیرا اگر رانندگان دست از کار بکشند، تمام امور کشور مختل می‌شود بنابراین باید شریان‌های حیاتی نظیر حمل و نقل را تقویت کرد.

امام جمعه لامرد در بخش دیگری از سخنان خود از شورا و شهرداری خواست تا هرچه سریع‌تر نسبت به عملیاتی کردن جاده کمربندی لامرد اقدام کنند.

حسین‌زاده افزود: امروز خودروهای سنگین در مرکز شهر لامرد تردد می‌کنند و چاره‌ای هم ندارند اما با توجه به صنعتی شدن لامرد باید جاده‌ها را گسترش داد تا کشش حمل بار را داشته باشند و شنیده‌ها حاکی از آن است که زیرساخت‌ها انجام شده و از مسئولان می‌خواهیم هر چه سریع‌تر این کمربندی را احداث کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدام راهبردی مجلس گفت: در مقابل دشمنی که گزافه گویی می‌کند باید ایستاد و نباید واداده بود اما اروپایی‌ها وقیح شدند که اگر اینگونه نبود، به علم توهین نمی‌کردند و اقدام ناجوانمرادنه ترور شهید فخری‌زاده را انجام نمی‌دادند.

امام جمعه لامرد با طرح این سوال که آیا تصویب این طرح عجولانه و خلاف نظر کارشناسی بوده، اظهار داشت: طرح از لحاظ کارشناسی مطلوب بود و پنج ماه کار روی آن انجام شده بنابراین نمی‌توان گفت عجولانه بوده است.

حسین‌زاده گفت: این طرح یک طرح قانونی و لازم الاجراست و حال نوبت رئیس جمهور است که برای اجرای آن اقدام کند و ابلاغ نشدن این طرح از سوی رئیس جمهور، تخطی از قانون است و جرم محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: در مقابل تحریم باید کاری انجام می‌شد و هر کاری از اروپایی‌ها بر می‌آمده انجام داده‌اند و اطمینان داشته باشید که آنها منتظر دولت و مجلس نیستند و کار خودشان را انجام می‌دادند.

حسین‌زاده ادامه داد: مجلس شورای اسلامی دولت را مکلف به انجام این کار کرده است و حال دست دولت بیشتر باز شده تا کارش را انجام دهد و قوای سه گانه و زیر مجموعه‌های خود مکلف به رعایت این قانون هستند.

او گفت: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها بدانند که ما در ایران در مواضع اصولی خود همه یکدل و یک‌صدا خواهیم ایستاد و بدنه انقلابی این ملت و این حاکمیت اجازه نفوذ و ورود آنها را در مسائل داخلی کشور نخواهد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار