فرمانده انتظامی شیراز گفت: اعضای باند ۳ نفره زورگیران به عنف مغازه در کمتر از ۵ ساعت با هوشیاری پلیس دستگیر و روانه زندان شدند.
کد خبر: ۹۲۳۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹ 12 December 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سرهنگ فرج شجاعی بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت به عنف مغازه در محله تاچارا شیراز، بلافاصله ماموران انتظامی کلانتری "۲۳ گلدشت" برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

او افزود: در بررسی‌های اولیه، شاکی به ماموران اعلام کرد که بامداد امروز ۲۰ آذرماه سال جاری در مغازه مشغول کار بودم که ۳ نفر با سر و صورت پوشیده با سلاح سرد وارد شدند و با تهدید، مقداری نوشیدنی، آجیل، یک دستگاه پوز و مبلغ ۳ میلیون ریال وجه نقد را سرقت و متواری شدند.

سرهنگ شجاعی بیان کرد: ماموران کلانتری "۲۳ گلدشت" با اقدامات فنی و تخصصی و استفاده از ابزار‌های پلیسی، موفق شدند در کمتر از ۵ ساعت اعضای باند ۳ نفره سارقان به عنف را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شیراز با اشاره به اینکه در سوابق متهمان جرایمی از جمله حمل و توزیع مواد مخدر، سرقت مغازه، اراذل و اوباش و... به چشم می‌خورد، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه آنان، همه اموال مسروقه کشف و تحویل شاکی شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان تاکنون به ۷ فقره سرقت به عنف مغازه و موبایل قاپی از شهروندان اعتراف کرده‌اند، اظهار داشت: این سارقان حرفه‌ای تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند.

برچسب ها: دستگیری ، زورگیران ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار