امام جمعه شیراز عدم مسامحه و کوتاه آمدن از مصالح ملی کشور را امتحان دیگر نمایندگان دانست و گفت: در تصمیم‌گیری‌ها و رای دادن دقت کنید، شیطان انسان را وسوسه می‌کند، نگاه عمیق کنیم و ببینیم به کدام کار خدا راضی‌تر است همان را انجام دهیم.
کد خبر: ۹۲۳۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰ 12 December 2020

تابناک فارس به نقل از تسنیم: آیت‌الله لطف‌الله دژکام عصر امروز در مجمع نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی با دعوت خود و نمایندگان مردم به تواضع و فروتنی اظهار داشت: تواضع انسان را کوچک نمی‌کند بلکه انسان با کنار گذاشتن ادعا و منیت خود، بزرگ می‌شود.

وی با بیان اینکه هر کس در هر جایگاهی امتحان می‌شود، گفت: امتحان در مسئولیت نمایندگی نیز است و البته این امتحان احکام شرعی نیست بلکه رعایت حقوق مردم و پیگیری مسائل کلان نظام اسلامی است.

امام جمعه شیراز عدم مسامحه و کوتاه آمدن از مصالح ملی کشور را امتحان دیگر نمایندگان دانست و گفت: در تصمیم‌گیری‌ها و رای دادن دقت کنید، شیطان انسان را وسوسه می‌کند. نگاه عمیق کنیم و ببینیم به کدام کار خدا راضی‌تر است همان را انجام دهیم.

آیت‌الله دژکام با اشاره به تفاوت حکومت اسلامی با دیگر نظام‌ها و حکومت‌ها افزود: یکی از نقاط اساسی تفاوت بین حکومت اسلامی و ولایی با حکومت دموکراتیک لیبرال دموکراسی این است که در لیبرال دموکراسی نماینده باید حزب سیاسی یا بخشی از توده مردم را راضی کنید ولی در حکومت اسلامی و ولایی، چون مردم‌سالاری دینی است شما باید خالق هستی و مخلوقاتش را راضی کنید و خداوند فرموده است که اگر با یک رنگ باشید و کار درست را انجام دادید، دل های مردم را به سمت شما هدایت می‌کنم.

 

وی با بیان اینکه امروز مجلس چشم امید جهان اسلام است، گفت: گزارش کار شما فقط برای ما و شورای نگهبان نمی‌آید بلکه گزارش را برای صاحب اصلی این کشور و انقلاب، امام زمان (عج) می‌برند پس باید دقت شود گزارش عملکرد همه ما وقتی در پیشگاه حضرت وقتی ارائه می‌شود، خجالت‌زده نشویم.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه اهداف و برنامه‌ریزی‌ها باید همسو و در راستا اهداف عالیه اسلام باشد، تاکید کرد: نمایندگان باید هیچ چیز جز مصالح انقلاب اسلامی را مدنظر نداشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار