موسوی گفت:تمامی مراجعه کنندگان و حاضران در این نمایشگاه اعم از غرفه داران، مسئولان و مردم ملزم به استفاده از ماسک هستند و کارت شناسایی معتبر و کد ملی مراجعان نیز با هدف جلوگیری از افراد مشکوک و ناقل کرونا چک می شود.
کد خبر: ۹۲۴۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸ 14 December 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان: «سید محمد موسوی»، امروز (دوشنبه 24 آذر) از فعالیت مجدد نمایشگاه های بین المللی فارس خبر داد و به خبرنگاران گفت: با تمهیدات خاصی که در نظر گرفته شده است و با توجه به خارج شدن شیراز از وضعیت قرمز کرونا، نمایشگاه های تخصصی در استان فارس از سوم دی جاری برگزار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: با هدف رعایت دستورالعمل های بهداشتی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس واقع در شهرک «گلستان» شیراز، تعداد غرفه ها کاهش داده شده ، سالن ها همواره ضد عفونی می شوند و برای شستشوی دست حاضران نیز محل های مناسب ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: تمامی مراجعه کنندگان و حاضران در این نمایشگاه اعم از غرفه داران، مسئولان و مردم ملزم به استفاده از ماسک هستند و کارت شناسایی معتبر و کد ملی مراجعان نیز با هدف جلوگیری از افراد مشکوک و ناقل کرونا چک می شود.

موسوی اعلام کرد: با برنامه ‌ریزی های لازم، نمایشگاه تخصصی مصالح نوین ساختمانی، درب و پنجره، بالابر و آسانسور و نمایشگاه تخصصی تاسیسات و تجهیزات سرمایش و گرمایش از ۳ تا ۶ دی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: مراجعان با در دست داشتن کارت ملی می توانند از ساعت 15 تا 20 از سوم تا ششم دی از این نمایشگاه بازدید کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار