بیشترین آمار بستری بیماران کرونای شهرستان های استان فارس در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) کازرون است.
کد خبر: ۹۲۴۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 16 December 2020

تابناک فارس به نقل از کازرون نما: رئیس بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) کازرون اعلام کرد: در تاریخ 25 آذر 46 بیمار در بخش های کووید بستری که وضعیت 10 نفر از این بیماران وخیم می باشد.


دکتر شرافت گفت: از ابتدای شیوع این بیماری تا تاریخ 25 آذر، کل موارد بستری شده در بخش های کووید این بیمارستان 1747 بیمار بوده است.


مسئول حوزه درمان شهرستان در ادامه گفت: در 24 ساعت گذشته، تعداد 8 بیمار جدید در این مرکز درمانی بستری و تنها 6 بیمار از بخش های کووید مرخص شده اند.


وی در پایان گفت: در چند روز گذشته تعداد بیماران بستری در بیمارستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی کاهش چشمگیری داشته اما متاسفانه آمار بیماران بستری در کازرون کاهش زیادی نداشته است. تعداد بیماران بستری در بیمارستان کازرون با اختلاف از دیگر بیمارستان های شهرستان ها بوده و عدم کاهش بیماران ورودی به بیمارستان نگران کننده است. در تاریخ 25 آذرماه در بیمارستان کازرون تاریخ 46 بیمار بستری بوده در صورتیکه، شهرستان دوم از لحاظ بیشترین تعداد بیمار بستری در بخش های کووید، بیمارستان مرودشت با 20 بیمار می باشد. یکی از علل عمده این وضعیت عدم رعایت نکات توصیه شده جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا بوده است.


طبق پیش بینی های متخصصین در هفته های آینده موج شدیدتری از این بیماری را در پیش رو خواهیم داشت و این در حالیست که پرستاران دیگر بیمارستان در حال ریکاوری و تجدید قوا برای خدمت رسانی در روزهای آینده هستند اما کادر درمان بیمارستان کازرون بدون وقفه و داشتن استراحت در حال انجام وظیفه هستند و خستگی کادر درمان در 10 ماه گذشته قطعا می تواند باعث کاهش کیفیت خدمت رسانی به بیمارستان شود.

برچسب ها: کرونا ، کازرون ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار