استاندار فارس، با اشاره به اهداف کلی اجرای برنامه پزشک خانواده گفت: اجرای این طرح در استان یک نعمت محسوب می‌شود و باید در زمینه تقویت، رفع مشکلات و فراگیر شدن آن اقدام شود.
کد خبر: ۹۲۴۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ 16 December 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:عنایت‌الله رحیمی، چهارشنبه در جلسه شورای مرکزی پزشک خانواده استان در شیراز افزود: رسیدگی تخصصی به مباحث حقوقی و درمانی همه خانواده‌ها در جوامع، موضوعی الزام‌آور است و به همین دلیل اجرای طرح پزشک خانواده در درمان و پیشگیری نقشی اساسی ایفا می‌کند.
وی، با اشاره به نتایج مثبت اجرای طرح پزشک خانواده در کشورهای توسعه یافته ادامه داد: اجرای این طرح در استان فارس برای نخستین بار، با مشکلاتی همراه بوده که باید با تشکیل یک کمیته مشترک، نسبت به شناسایی و رفع آنها اقدام شود.
استاندار فارس، ضمن قدردانی از کوشش‌های کادر درمان در مبارزه با ویروس کرونا افزود: کادر درمان به خاطر تلاش‌های بی‌وقفه خود در این ایام باید احساس غرور کند و ما نیز می‌کوشیم تا مطالبات آنها را از مسیرهای قانونی محقق کنیم.
طرح پزشک خانواده از حدود هشت سال پیش برای نخستین بار در فارس و مازندران به صورت الگو(پایلوت) با استفاده از ظرفیت پزشکان عمومی و با هدف ارتقای سلامت جامعه اجرایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار