آئین سومین سالگرد ارتحال آیت الله حائری شیرازی امام جمعه فقید شیراز، شنبه ۲۹ آذرماه در شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۴۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹ 17 December 2020

تابناک فارس به نقل زا باشگاه خبرنگاران: آئین سومین سالگرد ارتحال آیت الله حائری شیرازی امام جمعه فقید شیراز، شنبه ۲۹ آذرماه ۱۳۹۹ در شیراز برگزار می‌شود.

آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس، آیت الله ملک حسینی و کامران باقری لنکرانی وزیر اسبق بهداشت در آئین ارتحال آیت الله حائری به ایراد سخن خواهند پرداخت.

همچنین در این مراسم مستند «با من نگاه کن» با موضوع آیت الله حائری به نمایش در خواهد آمد و از عوامل این مستند نیز تقدیر خواهد شد.

آئین سومین سالگرد ارتحال عالم ربانی آیت الله حائری در مجموعه سینمایی هنر شهر آفتاب در ابتدای جاده ورودی شهر جدید صدرا (شهرک گلستان) برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است به دلیل محدودیت‌های کرونایی این برنامه بدون حضور جمعیت برگزار خواهد شد و شبکه فارس در روز برگزاری، اقدام به پخش آن خواهد کرد.

این آئین با همکاری مشترک دفتر نماینده مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه شیراز، بنیاد علوم انسانی اسلامی آیت الله حائری، صدا و سیمای مرکز فارس، سازمان رسانه‌ای اوج و بیت آن مرحوم برگزار می‌شود.

آیت الله محی الدین حائری شیرازی امام جمعه فقید شهر شیراز نماینده اسبق، ولی فقیه در استان فارس بود که در سال ۱۳۹۶ دار فانی را وداع گفت و به دیدار معبود خویش شتافت.

از ایشان در حوزه علوم انسانی آثار ارزشمندی به یادگار مانده است. آیت الله حائری به عنوان دومین امام جمعه شیراز پس از شهادت آیت الله عبدالحسین دستغیب، سال‌ها در مسند امامت جمعه به خدمت مشغول بود.

کلاس‌های درس حائری نیز در حوزه‌های مختلف فلسفه، عرفان، ادبیات و... نیز با استقبال بسیار طلاب و علاقه‌مندان و با شور و شوق خاصی در شیراز و قم برگزار می‌شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار