رحیمی گفت:وی تاکید کرد: باید نقش جهانی شیراز را بشناسانیم و به اطراف حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، حوزه گردشگری و رفع موانع در این حوزه ها توجه ویژه داشته باشیم.
کد خبر: ۹۲۴۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳ 17 December 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان: «عنایت الله رحیمی»، امروز (پنج شنبه 27 آذر) در آئین افتتاح زیر گذر شهید «محسن فخری زاده» در شیراز گفت: شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) دارای نقش های متفاوتی است که باید آنها را تسهیل کنیم.

استاندار فارس افزود: نقش شیراز در مقابل شهروندان خود، نقش شیراز به عنوان یک شهر منطقه ای و مرکز استان و سرویس دهی به 36 شهرستان، نقش ملی شیراز و ارائه خدمات به جنوب کشور و اهتزار پرچم تاریخ و فرهنگ ایران زمین و نقش بین المللی این شهر همگی باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: باید نقش جهانی شیراز را بشناسانیم و به اطراف حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، حوزه گردشگری و رفع موانع در این حوزه ها توجه ویژه داشته باشیم.

استاندار فارس ادامه داد: یکی از این موانع بر سر اجرای نقش جهانی شیراز، کرونا و تحریم های بین المللی است که باید راهکار برای کاهش فشارهای ناشی از آن در نظر بگیریم.

رحیمی تاکید کرد: پروژه های شهر شیراز اگر با هدف جذب گردشگر در نظر گرفته شود به اقتصاد شهر و معرفی فرهنگ ما به دنیا کمک می کند و ملاک موفقیت هر دوره مسئولیتی، رضایتمندی مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار