امام جمعه جهرم گفت: به آن کسانی که درصددند شب یلدا دور بزرگترهاشان جمع شوند می خواهیم که این رسم را کنار بگذارند و سفیر مرگ برای والدین خود نباشند و از طریق تلفن و فضای مجازی با آنها ارتباط برقرار کنند./ خطیب جمعه کامفیروز گفت: به کرات عرض کردم این مردم احتیاج مبرم به آنتن دهی موبایل و اینترنت پر سرعت دارند و دلیل این همه بی توجهی مسئولین مشخص نیست. چرا حتماً باید صدای نارضایتی و عصابانیت مردم به پشت میز کار شما برسد تا قدمی را برای آن‌ها بردارید؟/ امام جمعه اقلید اظهار داشت: کشور و نظام اسلامی ما نتوانست از زیر تیغ این ویروس سالم بدر رود ازاین‌رو دچار مشکلاتی شدیم.
کد خبر: ۹۲۵۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 19 December 2020
به گزارش تابناک فارس: امام جمعه اقلید در آیین عبادی-سیاسی نماز جمعه این شهر به ویروس کرونا که نظام زندگی، اقتصاد و سلامت جوامع را تحت تأثیر قرار داد و موجب مرگ‌ومیر، بیکاری و بسیاری از مشکلات دیگر شده است، اشاره کرد و اظهار داشت: کشور و نظام اسلامی ما نیز نتوانست از زیر تیغ این ویروس سالم بدر رود ازاین‌رو دچار مشکلاتی شدیم.
 
حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی همچنین به عدم مدیریت درست در انتشار و انعکاس برخی مطالب و اخبار اشاره کرد و گفت: اینکه چندماه پیش از عید نوروز اعلام شود که مردم نگران میوه و مرغ و گوشت و... نباشند یا شب یلدا و عوامل دیگر، موجب هجوم جمعیت برای خرید شده و بار منفی به دنبال دارد.
 

باید صدای نارضایتی به پشت میز کار مسئولین برسد تا قدمی بردارند

خطیب جمعه‌ کامفیروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کامفیروز ضمن تذکر چندین باره به مسئولین، سهل انگاری نسبت به حل مشکل آنتن دهی موبایل کامفیروز و پاسخگو نبودن مسئولین مربوطه را موجب نارضایتی شدید مردم و کوتاهی در حق محرومین منطقه دانست و گفت: بخش کامفیروز یکی از نقاط مهم استان فارس است. بخش اقتصادی قوی استان و همچنین جنوب کشور در تأمین برنج و سایر مایحتاج؛ دانش آموزان و دانشجویان نخبه ای دارد. بنده به کرات عرض کردم این مردم احتیاج مبرم به آنتن دهی موبایل و اینترنت پر سرعت دارند و دلیل این همه بی توجهی مسئولین مشخص نیست. چرا حتماً باید صدای نارضایتی و عصابانیت مردم به پشت میز کار شما برسد تا قدمی را برای آن‌ها بردارید؟
 

شب یلدا را بر سلامت خود ترجیح ندهید

 
امام جمعه جهرم اظهار کرد: یکشنبه هفته آینده مصادف با شب یلدا است؛ جهادگران عرصه سلامت و ستاد ملی مقابله با کرونا یک دغدغه بزرگ دارند که مردم این رسم خوب و زیبای دیرین را بر سلامت خود و بزرگترهاشان ترجیح دهند.
 
حجت الاسلام مدبر ادامه داد: البته با توجه به شناختی که از معرفت و اخلاق و شخصیت مردم داریم قطعا این کار را نخواهند کرد به آن کسانی هم که درصددند دور بزرگترهاشان جمع شوند می خواهیم که این رسم را کنار بگذارند و سفیر مرگ برای والدین خود نباشند و از طریق تلفن و فضای مجازی با آنها ارتباط برقرار کنند.
 

به دشمن التماس نمی‌کنیم

 
امام جمعه مرودشت گفت: عقل ایجاب می‌کند که گرهی که به دست خود ما باز می‌شود، با زبان خواهش و تمنا از دشمنان، گشوده نشود؛ از همین رو اولویت باید در این باشد که تمام توان خود را به‌کار گیریم تا تحریم ها را بی اثر کنیم زیرا کشور بسیار غنی است و هرکجا که بنا گذاشتیم نیازهای خودمان را از داخل برطرف کنیم ،به بهترین شکل ممکن آن را انجام داده ایم.
 
 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار