، معاون توسعه و عمران آستان مقدس حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) گفت: روان سازی ترافیک و تسهیل دسترسی به حرم مطهر و بافت تاریخی پیرامون آن می‌تواند نقش بسزایی در توسعه و رونق اقتصاد گردشگری مذهبی و تاریخی شیراز داشته باشد.
کد خبر: ۹۲۶۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹ 22 December 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: معاون توسعه و عمران آستان مقدس حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) گفت: روان سازی ترافیک و تسهیل دسترسی به حرم مطهر و بافت تاریخی پیرامون آن می‌تواند نقش بسزایی در توسعه و رونق اقتصاد گردشگری مذهبی و تاریخی شیراز داشته باشد.
علیرضا صحراییان در مراسم آغاز ساخت ساختمان پلیس راهور مستقر در آستان مقدس حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) از فعالیت‌های عمرانی و خدماتی که تاکنون توسط مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز در محدوده اطراف حرم مطهر انجام شده است، تشکر کرد.
وی اظهار داشت: امیدواریم احیا، بازآفرینی و زیباسازی بافت فرسوده پیرامون حرم مطهر شاهچراغ (ع) با جدیت بیشتری ادامه یابد.
معاون توسعه و عمران آستان مقدس حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) گفت: پیرو فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص نگاه تمام سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در اختصاص بودجه به سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی و تاکید آیت الله دژکام تولیت این بارگاه منور بر تکریم زائران و مجاوران و رفع مشکلات ترافیکی و راه‌های دسترسی به آستان مقدس، باید گام‌های موثرتری برای رفع این معضل با همکاری دستگاه‌های ذیربط برداشته شود.
صحراییان افزود: امیدواریم با پیگیری و مساعدت استانداری فارس، شورای شهر و شهرداری شیراز و مجمع نمایندگان شیراز و استان به زودی شاهد آغاز ساخت ایستگاه مترو در مجاورت حرم مطهر و اتصال آن به خطوط فعال قطار شهری شیراز باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار