سرمربی تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز گفت: پس از چهار باخت پی درپی، فشار روی بازیکنان ما زیاد بود زیرا ۲ باخت خانگی هم داشتیم.
کد خبر: ۹۲۶۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 23 December 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:داریوش هرمزی، پس از بازی تیم شهدای قشقایی شیراز با خیبرخرم آباد، افزود: اگر دقیقه دوم بازی، ضربه مهاجم ما به جای برخورد به تیر دروازه، تبدیل به گل شده بود هم اینک تیم برنده بازی بودیم.

وی اضافه کرد: تمام تمرکز بازیکنان ما روی گل نخوردن بود و این موضوع کار را دشوار کرد زیرا آنها استرس داشتند که دو باره بازی را نبازند.

هرمزی ادامه داد: از بازیکنان تیمم راضی هستم و این بازی دیگر تمام شد و تمام فکر و ذکر ما برای دیدار هفته آینده مقابل تیم همشهریمان فجر شهید سپاسی شیراز است.

وی بیان داشت: برای بازی مقابل فجر، بازیکن محروم نداریم و از فردا (چهارشنبه) تمرینات خود را آغاز خواهیم کرد.

دیدار تیم‌های شهدای قشقایی شیراز و خیبرخرم آباد در ورزشگاه پارس شیراز و از هفته ششم رقابت‌های فوتبال دسته یک کشور با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.

با پایان یافتن هفته ششم، تیم پارس جم جنوبی بوشهر با ۱۴ امتیاز در صدر جدول ایستاد، تیم استقلال اهواز با ۱۳ امتیاز در تعقیب صدرنشین است، تیم‌های ملوان انزلی، هودار تهران، فجر شهید سپاسی شیراز و مس کرمان هم ۱۱ امتیازی هستند و به ترتیب در رده سوم تا ششم قرار دارند.

تیم شهدای قشقایی شیراز با چهار امتیاز همچنان در همان رده پانزدهم باقی ماند و تیم خیبرخرم آباد هم با ۶ امتیاز به رده دوازدهم رفت.

در رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های ایران جام آزادگان ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول راهی لیگ برتر دوره بیست و یکم خواهند شد و ۲ تیم انتهای جدول به دسته دوم سقوط می‌کنند.

تیم‌های خوشه طلایی ساوه و نود ارومیه هم به ترتیب با سه و یک امتیاز در قعر جدول هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار