نمایشگاه تخصصی مصالح نوین ساختمانی و تأسیسات و تجهیزات سرمایش و گرمایش در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان فارس شروع به کار کرد.
کد خبر: ۹۲۶۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲ 23 December 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:یازدهمین نمایشگاه تخصصی مصالح نوین ساختمانی، درب و پنجره، آسانسور و بالابر به همراه هفدهمین نمایشگاه تخصصی تأسیسات و تجهیزات سرمایش و گرمایش در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان فارس شروع به کار کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس از صدور مجوز برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در شهر‌های با وضعیت نارنجی، زرد و سفید خبر داد و گفت: این نمایشگاه‌ها با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و ضدعفونی مداوم تمام سطوح بعد از دو ماه وقفه در برگزاری نمایشگاه‌ها به علت وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا، برگزار می‌ شود.

سید محمود موسوی افزود: همراه داشتن کارت ملی برای ورود به سالن‌ها الزامی بوده و بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور سلامت تمام مراجعه کنندگان قبل از ورود به نمایشگاه از طریق استعلام از پایگاه داده علوم پزشکی پایش می‌شود تا از ورود مبتلایان در دوره نقاهت، قرنطینه و ناقل جلوگیری شود.

وی اظهارداشت: استفاده مداوم از ماسک مناسب برای بازدید از نمایشگاه‌ها الزامی بوده و در ورودی سالن‌ها با تب سنجی و استقرار دستگاه‌های ضدعفونی کننده اتوماتیک دست‌ها از شیوع ویروس کرونا جلوگیری می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: این نمایشگاه با کاهش متراژ و تعداد شرکت کننده در جهت رعایت فاصله گذاری اجتماعی با حضور ۴۴ شرکت در سالن حافظ به مساحت ۶ هزار مترمربع برگزار می شود و مشارکت کنندگان با زمینه فعالیت تولید انواع مصالح نوین ساختمانی، درب و پنجره، آسانسور، پله برقی، بالابر، تیرچه و فوم، لوله و اتصالات، حفاظ و نرده، دستگاه‌های تهویه مطبوع، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، عایق‌های حرارتی و برودتی، دیگ‌های بخار و برج‌های خنک کننده در این رویداد حضور دارند.

موسوی اظهارداشت: ۶۱ درصد مشارکت کنندگان این نمایشگاه از استان فارس و مابقی از استان‌های تهران، خراسان رضوی، یزد، اردبیل، اصفهان و مازندران هستند که به مدت چهار روز بر به ارائه آخرین دستاوردها، محصولات و خدمات خود می‌پردازند.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی فارس با بیان اینکه این رویداد ویژه بازدید متخصصان است، گفت: تولیدکنندگان، کارشناسان و فعالان مرتبط با حوزه صنعت ساختمان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه تا روز شنبه ۶ دی همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۰ به محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان فارس مراجعه کنند.

برچسب ها: نمایشگاه ، تخصصی ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار