رئیس اداره بازرسی و مبارزه با قاچاق کالا در سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: کالای قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال از یک انبار لوازم خانگی در شیراز شناسایی و کشف شد.
کد خبر: ۹۲۶۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰ 23 December 2020

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی سازمان صمت فارس در مطلب چهارشنبه خود به نقل از حمید زارع افزود: بازرسان این سازمان بر اساس گزارش‌های دریافتی و با تحقیقات میدانی که با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) انجام دادند توانستند این انبار را شناسایی کنند.
وی، با اشاره به کشف و ضبط ۶۷ دستگاه تلویزیون ال.ای.دی از این انبار بیان کرد: پرونده تخلف قاچاق کالا به ارزش ۱۰ میلیارد ریال برای صاحب کالای کشف شده تشکیل و برای طی مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.
رئیس اداره بازرسی و مبارزه با قاچاق کالا سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس، مبارزه با قاچاق کالا در سطح عرضه را یکی از اولویت‌های این سازمان برشمرد و اظهار داشت: برخورد با انبارداران، عرضه کنندگان و فروشندگان کالاهای قاچاق مهمترین اولویت بازرسان این سازمان است.
زارع از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلف مراتب را از طریق تلفن ۱۲۴ (ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس) اطلاع دهند تا بازرسان در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

برچسب ها: کشف ، کالا ، قاچاق ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار