رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس جزئیات برگزاری جشنواره ملی عصر سلیمانی‌ها به میزبانی این استان را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۲۷۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 27 December 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: محمد صحت در نشست خبری جشنواره ملی عصر سلیمانی‌ها، گفت: یکسال از شهادت سردار بزرگ ما می‌گذرد، سالروزی که خود یک یوم‌الله بود.

او ادامه داد: در روز شهادت سردار رشید اسلام مردم در همه جای ایران اسلامی به خیابان آمدندو پشتیانی خود را از انقلاب اسلامی به منصحه ظهور رساندند.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس، نکته کلیدی در برگزاری ویژه برنامه‌های سالروز شهادت ایشان را تمرکز بر تفکر شهید سلیمانی عنوان کرد و گفت: تفکر این شهید والا مقام تا ابد ماندگار خواهد بود.

صحت تصریح کرد: رسانه و هنر یک ابزار دقیق، مهم و ریشه‌ای است تا بتوانیم با استفاده از آن‌ها تفکرات انقلابی سردار سلیمانی را به گوش همه جهانیان برسانیم.

او ادامه داد: برای این کار نیازمند بودیم که یک جهش در تولیدات رسانه‌ای ایجاد شود که در این راستا جشنواره عصر سلیمانی‌ها در دستور برگزاری قرار گرفت. چرا که عصر و قرن جدید، عصر و قرن تفکر سردار سلیمانی است و به همین دلیل، این نام برای جشنواره انتخاب شد.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس به تشریح جزئیات این جشنواره در بخش رویدادی و مسابقه‌ای پرداخت و گفت: بخش رویدادی شامل دو بخش استانی است که توسط گردان‌های سایبری بسیج به مدت سه روز اجرا می‌شود. در بخش منطقه‌ای نیز این جشنواره تا یکم بهمن ماه اجرایی می‌شود و از یکم تا ١٢ بهمن داروی آثار انجام و نهایتا مراسم اختتامیه در دهه فجر برگزار می‌شود.

صحت از آئین گشایش این جشنواره فردا یکشنبه ۷ دی‌ماه ساعت ١٨ بعدازظهر در سالن امام علی (ع) پادگان امام حسین (ع) با حضور مسئولان استانی خبر داد و گفت: این جشنواره در حوزه مسابقه نیز در قالب فیلم کوتاه، پویانمایی، نرم افزار اندروید و انیمیشن با موضوعات ویژه‌ای، چون مکتب سلیمانی، ما ملت شهادتیم و ما ملت امام حسینیم برگزار می‌شود.

او بیان کرد: دو کار ملی دیگر در فارس نیز رقم می‌خورد یکی مسابقه‌ای وصیت حاج قاسم که در سایت سواد رسانه قرار گرفته و از ۹ تا ۱۹ دی‌ماه قابل رؤیت برای علاقمندان است و دیگری تحت عنوان امضای مجازی یا امضای الکترونیکی با موضوع انتقام سخت، نه به مذاکره به قاتلان حاج قاسم، مکتب سلیمانی و آمریکای تروریسم اجرایی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار