مصاف تیم‌های فجر شهید سپاسی و شهدای قشقایی شیراز برنده نداشت.
کد خبر: ۹۲۷۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱ 28 December 2020

تابناک فارس به نقل زا باشگاه خبرنگاران: در هفته هفتم مسابقات دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم‌های شیرازی فجر شهید سپاسی و شهدای قشقایی در ورزشگاه پارس به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی پرگل، هر دو تیم به نتیجه تساوی ۲-۲ رضایت دادند.

نیمه نخست این مسابقه با تک گل دقیقه ۳۲ فرزان دانا بسود فجری‌ها به پایان رسید و در دقیقه ۴۹ نیمه دوم هم احسان گنجی با زدن گل دوم زردپوشان، می‌رفت که کار تیم شهدای قشقایی را تمام کند، اما این پایان کار نبود و مرتضی سنجانکی در دقیقه ۷۴ و امین هاشمی فر در دقیقه ۸۴ از روی نقطه پنالتی باعث شدند تیم شهدای قشقایی بازی باخته را با تساوی عوض کنند و فجری‌ها هم از صعود به صدر جدول باز بمانند.

با پایان هفته هفتم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم فجر شهید سپاسی با ۱۲ امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی رقابت‌ها قرار گرفت و تیم شهدای قشقایی شیراز هم با با تنها ۵ امتیاز در رده ۱۵ جدول باقی بماند تا شرایط نماینده فارس هفته به هفته شرایط نامناسبی را داشته باشد.

در هفته هشتم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، دوشنبه ۱۵ دی ماه فجر شهید سپاسی میهمان استقلال ملاثانی است و شهدای قشقایی در دیداری حساس میزبان مس کرمان خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار