این مقام مسوول همچنین گفت: در مرحله قبل مبلغ پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال که برای افراد آسیب دیده و مربیان ورزشی در نظر گرفته شده بود تاکنون به ۷۰۳ نفر پرداخت در فارس شده است.
کد خبر: ۹۲۸۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵ 29 December 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:عباس حاجی زاده سه شنبه  افزود: متوسط وام دریافتی هر باشگاه ۸۰ میلیون تومان است که حدود ۲۵۰ میلیارد ریال برای موسسان باشگاه ورزشی در قالب هشت گروه و همچنین مراکز مشاوره زیر مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان در نظر گرفته شده و به سامانه کارا وزارت کار معرفی شده اند.

وی اضافه کرد : این وام  با ۶ ماه تنفس پرداخت و اقساط آن از تیرماه سال ۱۴۰۰ آغاز می شود و متقاضیان برای ثبت نام می توانند به میز خدمت الکترونیکی وزارت ورزش و جوانان به نشانی  sd.msy.gov.ir مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات اقدام کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس بیان کرد: موسسان باشگاه در قسمت مربوط به سازمان خدمت دهنده، حتما نام اداره کل ورزش و جوانان فارس را انتخاب کنند؛ در غیر این صورت درخواست متقاضی به این اداره کل نمی رسد و از چرخه رسیدگی خارج خواهد شد.

حاجی زاده افزود: پایین ترین مبلغ وام مربوط به گروه چهار است که سقف آن حدود ۸۰ میلیون تومان است و بیشترین وام هم به گروه یک تعلق می گیرد که  مربوط به پارک های آبی است که مبلغ وام انها ۹۶۰ میلیون تومان است.

مبلغ ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به افراد آسیب دیده پرداخت شد

این مقام مسوول همچنین گفت: در مرحله قبل مبلغ پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال که برای افراد آسیب دیده و مربیان ورزشی در نظر گرفته شده بود تاکنون به ۷۰۳ نفر پرداخت در فارس شده است.

گروه های هشت گانه موسسان باشگاه ها شامل این موارد است:‌گروه یک شامل پارک‌های آبی و اماکن ورزشی چندمنظوره ویژه با (سقف مبلغ تسهیلات ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال)، گروه ۲ شامل مجتمع‌های ورزشی، پیست‌های موتورسواری و کارتینگ با (سقف تسهیلات چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال) ، گروه ۳ زمین‌های چوگان، زمین‌های گلف، پیست‌های اسکی، سالن‌های بولینگ، سالن‌های ورزشی جانبازان و معلولین، باشگاه‌های سوارکاری (سقف مبلغ تسهیلات یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال ).

همچنین، گروه چهار  شامل رشته‌های قایقرانی،  تنیس، دوومیدانی، بسکتبال، هندبال، والیبال، فوتسال، بوکس، بیلیارد، کاراته، تکواندو، کونگ‌فو، هنرهای رزمی، جودو، تیراندازی تیرکمان، شطرنج ، شمشیربازی، کشتی، کبدی، کوهنوردی، سه‌گانه، بدنسازی، همگانی با (سقف مبلغ تسهیلات ۸۰۰ میلیون ریال) است،  و گروه پنج  شامل استخرهای شنا، شیرجه و واترپلو با ابعاد ۲۵۵۰ متر با سقف مبلغ تسهیلات سه میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال است.

همچنین گروه ۶ شامل استخرهای شنا، شیرجه و واترپلو با ابعاد ۱۶۳۳ متر با (سقف مبلغ تسهیلات ۲۵۶ میلیون تومان) ، گروه هفت شامل استخرهای شنا، شیرجه و واتر پلو با ابعاد ۱۲*۲۵ متر (با سقف مبلغ تسهیلات ۱۹۲ میلیون تومان)  و گروه هشت شامل استخرهای شنا، شیرجه و واترپلو با ابعاد کمتر از ۲۵ متر با سقف مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال  برای آنها تسهیلات در نظر گرفته شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس گفته بود: با توجه به ابلاغ دستورالعمل پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های ورزشی آسیب دیده از کرونا، به هر واحد تسهیلاتی از ۴۸ تا ۹۶۰ میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس در  مطلب دوشنبه هشتم دی ماه خود به نقل از سهراب مختاری افزود: این تسهیلات حمایتی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با همکاری وزارت ورزش و جوانان و در قالب  هدف حمایت از باشگاه‌داران ورزشی آسیب دیده از کرونا پرداخت خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار