آیت الله دژکام با اشاره به اینکه نهم دی ماه روز حمایت از ولایت فقیه است، بیان کرد: هر وقت و هر جایی لطمه‌ای می‌خواسته پیش بیاید، این همت و غیرت فاطمی مردم ایران بوده است که ایستادند و مانع از ان لطمه شدند.
کد خبر: ۹۲۸۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴ 29 December 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: آیت الله دژکام نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، گفت: روز نهم دی‌ماه یاد آور حماسه عظیم و‌ارزشمندی است که ملت غیور ایران در سال ۸۸ آفریدند و با ولایت و اهل بیت دوباره بیعت کردند.

او، با اشاره به اینکه نهم دی ماه روز حمایت از ولایت فقیه است، بیان کرد: هر وقت و هر جایی لطمه‌ای می‌خواسته پیش بیاید، این همت و غیرت فاطمی مردم ایران بوده است که ایستادند و مانع از ان لطمه شدند.

دژکام، تصریح کرد: در سال ۸۸ دست خدا از استین ملت بیرون آمد و فتنه‌های ان سال خاموش و بی اثر شد.

امام جمعه شیراز، ادامه داد: بصیرت داشتن جز با توسل به حضرت فاطمه زهرا میسر نیست چرا که بصیرت پیوسته و مرتبط با حضرت صدیقه طاهره است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس، به نقش موثر روحانیت در افزایش بصیرت جامعه اشاره کرد و افزود: روحانیت نقش دعوت گری را باید با جدیت دنبال کنند و این وظیفه اصلی روحانیت است.

او، با بیان اینکه دعوت باید به همراه بصیرت باشد،اضافه کرد: بصیرت یک نوع آگاهی است و باید برای توسعه آن گام برداشت و روحانیت باید در این زمینه پیشگام باشد.

دژکام، اظهار کرد: آگاهی به احکام اهل بیت مهمترین محور بصیرت است و این را باید به جد دنبال کرد.

امام جمعه شیراز، تاکید کرد: علم و ایمان باید در کنار هم باشد تا بصیرت به وجود بیاید، ایمان به اهل بیت را باید در برابر دشمن تقویت کرد، چرا که هدف دشمن گرفتن ایمان است.

برچسب ها: 9 دی ، بیعت ، امت و ولایت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار