رئیس اورژانس فارس گفت: در ۹ ماهه امسال ۳۲ هزار حادثه ترافیکی از سوی تیم‌های عملیاتی اورژانس امدادرسانی شده است که ۳۸۹ نفر در این حوادث جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۹۲۸۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲ 30 December 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: محمدجواد مرادیان گفت: کارشناسان اورژانس ۱۱۵ فارس، ۵۰۳ هزار و ۲۵۳ تماس مردمی با خطوط امدادی ۱۱۵ را در ۹ ماه گذشته پاسخگو بودند که نسبت به مدت مشابه پارسال، ۱۷ درصد افزایش داشته که بحران کرونا در افزایش چشمگیر تماس‌ها اثرگذار است.

او اضافه کرد: همچنین در این مدت تیم‌های عملیاتی اورژانس، ۱۶۲ هزار ماموریت اورژانس را امداد رسانی کردند که از این تعداد در حدود ۱۳۰ هزار ماموریت غیرترافیکی بوده است.

رئیس اورژانس فارس با اشاره به انجام ۸۱ سورتی پرواز از سوی اورژانس هوایی فارس از ابتدای سال تاکنون، گفت: اورژانس هوایی فارس با انجام ۸۱ سورتی پرواز از ابتدای سال تاکنون، ۸۷ بیمار اورژانسی را به مراکز درمانی استان منتقل کرده که نسبت به مدت مشابه پارسال، ۱۹ درصد افزایش دارد.

او از کاهش ۱۸ درصدی حوادث ترافیکی در استان خبر داد و گفت: ۳۲ هزار حادثه ترافیکی از سوی تیم‌های عملیاتی اورژانس امدادرسانی شده است که در مجموع، ۳۶ هزار و ۳۴۷ نفر در این حوادث مصدوم شدند و ۳۸۹ نفر در این حوادث جان خود را از دست دادند.

رئیس اورژانس فارس با تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی تیم‌های عملیاتی و کارشناسان مراکز پیام اورژانس ۱۱۵ اضافه کرد: تکنسین‌ها و کارشناسان اورژانس ۱۱۵ فارس هنگام وقوع حوادث و بحران‌ها و از ابتدای شیوع کرونا همواره در کنار مردم هستند، به طوری که کارشناسان پاسخ دهی خطوط امدادی ۱۱۵، در ۹ ماه گذشته ۱۰۸ هزار مشاوره کرونا به نیازمندان ارائه کرده و تیم‌های عملیاتی اورژانس نیز در این مدت، هشت هزار و ۸۶۹ بیمار کرونایی را به مراکز درمانی منتقل کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار