امام جمعه کامفیروز : انتخاب خوب می‌تواند ما را به اوج عزت رسانده و بالعکس انتخاب بد می‌تواند ما را به حضیض ذلت بکشاند. کشور ما آنقدر که از انتخاب بد و فهم نادرست برخی ضربه خورده، از دشمنان و تحریم ها ضربه نخورده است.
کد خبر: ۹۲۸۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰ 02 January 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا: حجت الاسلام تقی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه 12 دی کامفیروز، با اشاره به تاثیر مستقیم و غیرمستقیم انتخاب صیحیح و نادرست ِ مردم برآینده‌ی ایران، گفت: انتخاب انسان‌ها چه در بُعد دنیوی چه معنوی تاثیر مستقیمی بر آینده آنان دارد.

او گفت: انتخاب خوب می‌تواند ما را به اوج عزت رسانده و بالعکس انتخاب بد می‌تواند ما را به حضیض ذلت بکشاند. کشور ما آنقدر که از انتخاب بد و فهم نادرست برخی ضربه خورده، از دشمنان و تحریم ها ضربه نخورده است.

امام جمعه کامفیروز ادامه داد: آنچه را که برخی صرفا یک کاغذ و یک رای می‌بینند در حقیقت سرنوشت و آینده‌ی هشتاد، نود میلیون انسان را به طور مستقیم تعیین می‌کند و بلکه به طور غیرمستقیم بر جامعه ۴۰۰ میلیونی شیعیان جهان که چشم امیدشان به این انقلاب است، تاثیر گذاشته و همه را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

تقی‌زاده با تاکید بر لزوم وقوف کامل به اهمیت انتخابات، گفت: هم درست بفهمیم و هم درست انتخاب کنیم تا مبادا مدیون میلیون‌ها مستضعف و شیعیان عالم که در انتظار موفقیت و قدرت این انقلاب هستند، بشویم.

خطیب جمعه کامفیروز همچنین با اشاره به قرار داشتن در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: هر ایرانی فارغ از هر مذهب و کیشی، اگر ذره‌ای عرق به کشورش داشته باشد قطعا حاج قاسم را دوست داشه و دارد.

او با اشاره به سخنان علامه جوادی، گفت: اگر ما در امنیت هستیم، ناموسمان در امینت است آن را مرهون زحمات سلیمانی‌ها و خون پاک آن‌هاییم.

تقی‌زاده گفت: شهید سلیمانی چون امامش به ملکوت اعلی پیوست اما دشمنان خوار و زبون این انقلاب بدانند که این مرز و بوم مادرانش سلیمانی پرور و جوانانش هر یک به نوبه‌ی خود قاسم‌هایی هستند که به وقت نیاز خود را نشان خواهند داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار