امام جمعه شهر صدرا با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهونیستی از همیشه درمانده ترند، اظهار داشت: سه هفته تا رفتن رییس جمهوری جدید آمریکا به کاخ سفید باقی مانده است، تحرکات نظامی آمریکا و رژیم صهونیستی در منطقه نشان از استیصال و وحشت آنها از انتقام سخت ایران اسلامی دارد.
کد خبر: ۹۲۸۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 02 January 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: حجت‌الاسلام حسین نژادیان، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر صدرا افزود: معماری ارتش بین‌المللی اسلامی، پایان دادن به دولت آمریکایی داعش، دفع تهدیدهای داعش از مرزهای جمهوری اسلامی ایران، شتاب بخشیدن به سیر تکاملی محور مقاومت، تعمیق و گسترش جغرافیای مقاومت، احترام به حاکمیت ملی و تمامیت ارضی کشورها از جمله اقدامات سردار سلیمانی است.
وی ادامه داد: شهید سردار سلیمانی با تمام وجود و اخلاصش پیرو ولایت فقیه بود و دیگران را هم به پیروی از رهبر معظم انقلاب ترغیب و تشویق می‌کرد.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه ابومهدی المهندس، معاون سازمان الحشد الشعبی عراق و تعدادی از همرزمانشان بامداد جمعه (سیزدهم دی ماه ۱۳۹۸) در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی به دستور دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا و با شلیک پهپادهای ارتش این کشور به شهادت رسیدند.

امام جمعه شهر صدرا در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به راهکار خنثی سازی تحریم ها بیان کرد: این امر با رویکرد و اتکای به داخل و توان داخلی محقق خواهد شد.
وی، با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهونیستی از همیشه درمانده ترند، اظهار داشت: سه هفته تا رفتن رییس جمهوری جدید آمریکا به کاخ سفید باقی مانده است، تحرکات نظامی آمریکا و رژیم صهونیستی در منطقه نشان از استیصال و وحشت آنها از انتقام سخت ایران اسلامی دارد.
نژادیان گفت: این تحرکات نظامی و جوسازی‌ها با هدف سرپوش گذاشتن بر شکست‌های خودشان در غرب آسیا و راه‌اندازی جنگ رسانه‌ای و فضاسازی برای جلوگیری از سیلی سخت ایران است.
امام جمعه صدرا ادامه داد:آنها همچنین به دنبال زمینه چینی هستند تا با شروع به کار رییس جمهوری جدید آمریکا، او را به عنوان منجی صلح طلب معرفی کنند و بگویند او عامل آرامش و گشایش است.
نژادیان، همچنین با اشاره به سند تحول در قوه قضاییه بیان داشت: این سند در محور رسیدگی به نظارت، تعهدات، شکایات، حل و فصل دعاوی و رفع خصومت، احیای حقوق عامه، گسترس عدل و آزادی های مشروع، نظارت بر اجرای صحیح قوانین و حسن جریان امور، کشف جرم، تعقیب و مجازات و تعزیر مجرمان و اجرای حدود و مقررات مدون جزایی اسلام، پیشگیری از جرائم و دعاوی، اصلاح مجرمان و حمایت از حقوق مالکیت اشخاص تهیه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار