قادزی در خصوص برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی گفت: بعید می دانم شورای نگهبان زیر بار این موضوع برود، با توجه به اشکالاتی که در خصوص نحوه نظارت بر این فضا وجود دارد، این شورا همچنان تردید هایی نسبت به استفاده از اینترنت برای انتخابات دارد.
کد خبر: ۹۲۹۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴ 03 January 2021

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: جعفر قادری با اشاره به برگزاری انتخابات در شرایط کرونایی، گفت: با توجه به گسترش فضای مجازی، این امکان فراهم است که تبلیغات انتخاباتی 1400 در بستر اینترنت برگزار شود و نگرانی هایی از بابت شیوع بیماری کرونا نخواهیم داشت.

نماینده مردم شیراز در مجلس ادامه داد: در سال های گذشته انجام تبلیغات در صدا و سیما به کمک کاندیداها آمده بود، این دوره با توجه به شرایط حاکم بر دنیا فرصت بهره گیری از شبکه های صدا و سیما نیز مثمر ثمر خواهد بود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیان کرد: در هفته منتهی به انتخابات نیز نسب بنر و پوستر باعث زیر پا گذاشتن پروتکل های بهداشتی نمی شود بنابراین از این جهت نیز نگرانی وجود ندارد اما نگرانی اصلی روز انتخابات و حضور مردم در پای صندوق های رای است.

وی اظهار داشت: در روز انتخابات نیز می توان دو کار انجام داد تا پروتکل های بهداشتی رعایت شود و شاهد مشارکت مردم نیز بود، یا تعداد شعب انتخابات را افزایش داد یا روزهای انتخابات را بیشتر کرد تا امکان حضور مردم فراهم شود.

قادری در خصوص برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی گفت: بعید می دانم شورای نگهبان زیر بار این موضوع برود، با توجه به اشکالاتی که در خصوص نحوه نظارت بر این فضا وجود دارد، این شورا همچنان تردید هایی نسبت به استفاده از اینترنت برای انتخابات دارد.

این نماینده مجلس عنوان کرد: در آمریکا که بستر های اینترنتی فراهم است، برای انتخابات اینترنتی حرف و حدیث هایی در زمینه تقلب دارند در ایران که معارض خارجی نیز وجود دارد در صورت بروز کوچکترین خطایی برای کشور، مشکلاتی ایجاد می شود و موجی از انتقاد شکل می گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار