رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس با بیان اینکه عمده این تخلفات مربوط به کالا‌های اساسی مثل روغن خوراکی، شکر، قند، رب گوجه فرنگی، برنج بوده و تخلف در دیگر کالا‌ها مانند: کود شیمیایی، روغن موتور، لاستیک و سیمان است.
کد خبر: ۹۲۹۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶ 03 January 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس با اشاره به تخلفات اقتصادی صورت گرفته در پائیز امسال، گفت: ۶۶۲ مورد بازرسی از انبار‌های موجود در این استان به عمل آمده که برای ۵۷ مورد تشکیل پرونده انجام و حدود ۶۰۰ میلیارد ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

حمیدرضا ایزدی با بیان این که جریمه اعمال شده بیش از ۵۹۴ میلیارد و ۸۷۹ میلیون ریال است، با ابراز تاسف نسبت به تخلفات صورت گرفته به جزئیات این تخلفات پرداخت و گفت: ۵۷ پرونده تخلف شامل۳۱ مورد احتکار، ۱۴ پرونده مربوط به عدم اعلام موجودی و ۱۲ مورد نیز در زمینه تخلف فروش اجباری بوده که جهت رسیدگی و صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

او اظهار داشت: عمده این تخلفات مربوط به کالا‌های اساسی مثل روغن خوراکی، شکر، قند، رب گوجه فرنگی، برنج بوده و تخلف در دیگر کالا‌ها مانند: کود شیمیایی، روغن موتور، لاستیک و سیمان است.

رئیس سازمان صمت فارس با تاکید بر برخورد قانونی با متخلفان و افراد سودجو از مردم خواست انتظار بر این است که شهروندان در صورت مشاهده هر نوع تخلف یا احتکار آن را با سامانه ۱۲۴ سازمان صمت فارس، شماره تماس ۳۲۳۴۰۰۰۰ اتاق اصناف یا شماره سامانه ۱۳۵ اداره کل تعزیرات حکومتی استان درمیان بگذارند تا در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم جهت رسیدگی و برخورد قانونی صورت بگیرد.

ایزدی بیان کرد: این روز‌ها برخی افراد سودجو اقدام به احتکار کالا در منازل مسکونی می‌نمایند، در این راستا نیز از مردم شریف استان تقاضا داریم که موارد را جهت تخلیه این کالا‌ها اطلاع رسانی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار