معاون فرهنگی و امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس با اشاره به اینکه شغل و مسکن دغدغه اصلی جوانان در مسیر ازدواج است ، بیان کرد: میانگین سنی ازدواج جوانان فارس در پسران به ۳۵ و در دختران به ۲۷ سال رسیده است.
کد خبر: ۹۲۹۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸ 03 January 2021

تابناک فارس به نقل از برنا: لیلا نورافشان در جمع اعضاء مجمع خیرین ازدواج استان فارس اظهارداشت:برخلاف برخی تصورات جوانان امروز در صورت مهیا بودن شرایط اقتصادی و مسکن مشتاق به ازدواج هستند.
وی با اشاره به اینکه شغل و مسکن دغدغه اصلی جوانان در مسیر ازدواج است ، بیان کرد: میانگین سنی ازدواج جوانان فارس در پسران به ۳۵ و در دختران به ۲۷ سال رسیده است.
نورافشان در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح فعالیت های این معاونت در زمینه ازدواج گفت:برگزاری کارگاه های ازدواج ، راه اندازی شبکه ازدواج با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی استان، ساخت و انتشار انیمیشن های زوج و مسیر با عنوان"زوم" در آگاهی بخشی به جوانان در در مسیر ازدواج ، برگزاری وبینار های مشاوره ازدواج با همکاری مراکز مشاوره ازدواج استان ، برگزاری کارگاه های ازدواج ویژه سربازان نیروهای مسلح استان ، برگزاری مسابقات کتابخوانی هفت ساز و برگ عشق و تشکیل مجمع خیرین ازدواج بخشی از فعالیت و تلاش های این معاونت در ترویج و آگاهی بخشی جوانان در امر مبارک ازدواج در ماه های گذشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار