نماینده شیراز گفت: رد پیشنهاد آمریکا در سازمان ملل نشان می‌دهد کشورها مسیر استقلال طلبی را طی کرده اند و بر مبنای منافع ملی عمل می‌کنند لذا این وضعیت نشان می‌دهد که دوران زورگویی ابرقدرت‌ها تمام شده و افول ابرقدرت‌ها نمایان شده است.
کد خبر: ۹۲۹۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰ 03 January 2021
به گزارش تابناک فارس: ابراهیم عزیزی با اشاره به رد پیشنهاد ایالات متحده آمریکا در سازمان ملل متحد درباره اعمال تحریم‌های سازمان ملل علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: عدم موفقیت آمریکا در نهادهای بین‌المللی و مجامعی که سعی کرده از آنها علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده کند، نشان دهنده چندین عامل است؛ نخست اینکه  برخی از این کشورها حقانیت نظام اسلامی را دریافته اند.
 
 
وی افزود: این یک زمینه و بستری برای اضمحلال نظام‌های سلطه است. اینکه در یک رأی گیری بخش اعظمی از کشورها با پیشنهاد آمریکا مخالفت می‌کنند، نشان دهنده صدور انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران و بلوغ سیاسی برخی کشورها است.
 
عزیزی یادآور شد: ما باید این عدم موفقیت آمریکایی‌ها در جوامع بین‌اللمی را مورد تحلیل و بررسی قرار دهیم. از سوی دیگر همه باید بدانند که وقتی کشوری بر ارزش‌های خود تکیه می‌کند قطعا در همین مسیر موفق و پیروز می‌شود، ملت بزرگ ایران نیز در طول سالیان طولانی از ارزش های نظام اسلامی و سیاسی پشتیبانی کرده است.
 
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این رخدادها را باید در حوزه آگاهی و بیداری ملت‌ها و دولت‌ها و پشتیبانی مردم از حرکت رو به رشد نظام اسلامی ارزیابی کرد.
 
رئیس کمیته امنیت مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: نظام‌های سیاسی و مجامع بین‌المللی باید به این بلوغ برسند که به خواست ملت‌ها باید احترام گذاشت و از زیر یوق نظام سلطه خارج شوند، همچنین باید به این باور برسند که برای اهداف بزرگتر و وسیع تری پایه‌‌گذاری شده‌اند و نباید از سلطه گران حمایت کنند بنابراین سازمان ملل  باید استقلال خود را حفظ و برای منافع تمامی جهان تصمیم گیری کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار