نماینده شیراز با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 1400 در شرایط کرونایی، گفت: در طول سالیان پس از پیروزی انقلاب تا به امروز مردم دور اندیش و بصیر در عرصه های مختلف به ویژه عرصه انتخابات، صحنه های باشکوهی خلق کردند این باور را دارم که مردم با همین دوراندیشی، شکوفایی نظام اسلامی و افق های بلندش را فراهم می کنند و در انتخابات 1400 هم قطعا شاهد حرکت بزرگ، امید آفرین، شور آفرین همراه با بصیرت و آگاهی خواهیم بود.
کد خبر: ۹۲۹۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵ 03 January 2021
به گزارش تابناک فارس: ابراهیم عزیزی ادامه داد: با این حال انتظار می رود مسئولین تمهیدات، امکانات، تجهیزات و مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه را فراهم کنند، بدون شک این امکان فراهم است که با رعایت پروتکل های بهداشتی بتوانیم ویروس کرونا را شکست دهیم و مردم بدون نگرانی پای صندوق های رای حاضر شوند.
 
این نماینده مجلس با تاکید براینکه مسئولین تلاش خواهند کرد زمینه حرکت بزرگ و افتخار آفرین را فراهم کنند، بیان کرد: حضور مردم در تمام عرصه‌ها نافی وظایف و مسئولیت مدیران و مسئولان برگزار انتخابات نیست، از همین الان باید تدارک لازم دیده شده، تمهیدات لازم پیش بینی شود و با رعایت همه ملاحظات، احتیاط های لازم که در سلامت مردم موثر است اجرا شود تا زمینه این حرکت بزرگ و حضور پرشور در انتخابات را فراهم کنند.
 
وی تاکید کرد: دولت باید برای حماسه بزرگ پیش رو از هم‌اکنون تدارک لازم را ببیند، تجهیزات، لوازم و نیرو انسانی کافی و همه فرصت ها را برای انتخابات به کار گیرد تا شاهد انتخابات پر شور و پر رونقی در 1400 باشیم.
 
عزیزی در خصوص استفاده از بستر الکترونیکی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: قطعا بخش هایی از انتخابات را می توان با استفاده از امکانات اینترنتی برگزار کرد. لازم نیست ثبت نام حضوری باشد می توان از بسترهای الکترونیکی برای ثبت نام و ارسال مدارک استفاده کرد.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مطرح کرد: باید تلاش کنم از ظرفیت های فضای مجازی ، رسانه های دیداری و شندیداری بیشترین استفاده را داشته باشیم تا سلامت  مردم مورد توجه قرار بگیرد و در بخش های مختلف از جمله ثبت نام و تبلیغات فرصت بهره گیری از فضای مجازی فراهم شود، البته به طور طبیعی لازم است مردم پای صندوق های رای حضور پیدا کنند، این حضور قطعا امر ضروری و اجتناب ناپذیر بوده که با رعایت پروتکل های بهداشتی قابل برگزاری است.
برچسب ها: انتخابات ، کرونا ، تجهیزات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار