قادری ربط دادن تمام مسائل و مشکلات کشور به FATF را نتیجه عملکرد غیرقابل قبول و کارنامه خالی دولت دانست و افزود: از آنجا که دولت و هوادارانش چیزی برای دفاع از عملکرد خود ندارد، همانند کسی که در حال غرق شدن است به هر چیزی چنگ می‌زنند.
کد خبر: ۹۲۹۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹ 04 January 2021

تابناک فارس به نقل از راه دانا: «جعفر قادری»، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور مبنی بر اینکه هرکس با دولت مخالفت کند، با آمریکاست گفت: صحبت‌های آقای روحانی را نباید جدی گرفت زیرا ایشان در پایان دوره خود کارنامه قابل قبولی برای ارائه کردن ندارد و با اتهام‌زنی و فرافکنی و طرح مسائل حاشیه‌ای در تلاش برای ایجاد حاشیه امنی برای خود است.

وی با بیان اینکه تمام شعارهای روحانی زیر سؤال رفته و بدیهی است که برای کاهش فشاری که متوجه اوست به متهم کردن منتقدان رو بیاورد ادامه داد: رئیس جمهور در حال دادن آدرس اشتباهی است تا مخالفان را به سمت و سوی دیگری هدایت کند اما این روش نخ‌نما شده و جایگاهی ندارد و نمی‌تواند مشکل رئیس جمهور را حل کند.

قادری ربط دادن تمام مسائل و مشکلات کشور به FATF را نتیجه عملکرد غیرقابل قبول و کارنامه خالی دولت دانست و افزود: از آنجا که دولت و هوادارانش چیزی برای دفاع از عملکرد خود ندارد، همانند کسی که در حال غرق شدن است به هر چیزی چنگ می‌زنند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در گذشته نیز حل تمام مشکلات را به برجام گره زدند اظهار کرد: این موضوع باعث ایجاد یک فضای تخیلی برای دولتمردان و هوادارانشان شد اما در نهایت برجام عایدی برای کشور نداشت و متوجه شدند امید بستن به آن سرابی بیش نیست و نمی‌تواند مشکلاتشان را حل کند.

وی تناقض در رفتار این گروه سیاسی را کاملا مشهود دانست و ادامه داد: اینها دنیای آینده را دنیای مذاکره و گفتمان معرفی کردند و گفتند دنیای آینده دنیای موشک نیست اما همه دیدند غربی‌ که دولتمردان ما به آن‌ها امید و دل بسته بودند، هیچ سنخیتی با مذاکره و گفت‌وگو ندارند و تنها به دنبال تحمیل اراده خود از طریق زور و موشک هستند.

قادری با بیان اینکه ترور «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» نشان داد که آن‌ها زبانی جز زبان زور نمی‌فهمند افزود: غربی‌ها هیچ حق حیاتی برای مخالفان خود قائل نیستند و از عناوین و واژه‌ها در جهت مقاصد خود استفاده می‌کنند اما عمل‌شان خلاف گفتارشان است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه غربی‌ها هیچ اعتقادی به مبارزه با تروریسم و سلطه‌گری ندارند اظهار کرد: تمام این‌ها بهانه‌ای برای رسیدن به قدرت و تأمین منافع و مقاصد آن‌ها است اما خوش‌خیال‌هایی در کشور وجود دارند و به این‌ها دل بسته‌اند و یک روز به امید «جان کری» و «باراک اوباما» و روز دیگر به امید «جو بایدن» فرصت‌ها را از دست می‌دهند و به جای آنکه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی متکی باشند و توان خود را صرف تقویت داشته‌های داخلی کنند، وقت کشور و مردم را تلف می‌کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار