حمیدرضا ایزدی اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی سازمان صمت فارس، خوشبختانه شاهد ایجاد دو خط جدید در تولید روغن خانوار در این کارخانه پس از هشت سال تعطیلی هستیم که نوید روزهای خوب را می‌دهد.
کد خبر: ۹۲۹۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲ 04 January 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: رئیس سازمان صمت فارس در جریان بازدید از کارخانه روغن نرگس شیراز با همراهی روح‌الله نجابت، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، از افزایش ظرفیت تولید روزانه این کارخانه در بحث تولید روغن خوراکی خبر داد و گفت: با این افزایش ظرفیت تولید این کارخانه در بحث روغن خانوار از ۱۰ به ۷۰ تن، به زودی شاهد کاهش عطش موجود در بازار خواهیم بود.

حمیدرضا ایزدی  اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی سازمان صمت فارس، خوشبختانه شاهد ایجاد دو خط جدید در تولید روغن خانوار در این کارخانه پس از هشت سال تعطیلی هستیم که نوید روزهای خوب را می‌دهد.

وی افزود: کارخانه قدیمی روغن نباتی، پس از هشت سال تعطیلی در بحث تولید روغن خانوار، پس از بروز مشکلات تامین روغن در کشور با نوسازی و بهسازی خطوط خود با هزینه‌ای بالغ بر هفت هزار میلیون ریال بدون استفاده از هیچ‌گونه تسهیلات بانکی، وارد مدار تولید شد و با تولید ۱۰ تن امروز به تولید ۷۰ تن روغن در روز رسیده است.

ایزدی در حاشیه بازدید از این کارخانه که صبح امروز انجام شد، بیان داشت: این میزان روغن با نظارت سازمان صمت فارس در فروشگاه‌های کوچک و بزرگ توزیع می‌شود.

 

رئیس سازمان صمت فارس با تاکید بر اینکه پیش از این نیز این کارخانه نسبت به تولید روغن در بخش صنف و صنعت اقدام می‌کرد، افزود: با توجه به کمبود به وجود آمده در بحث روغن طی ماه‌های اخیر، این کارخانه خطوط خود را بر تولید روغن خانوار متمرکز کرد و دو خط تولید را به این بخش اختصاص داد.

وی افزود: این کارخانه اکنون برای ۲۵ نفر اشتغال ایجاد کرده است و پیش از این نیز ۱۵۵ نفر در این کارخانه مشغول به کار بودند.

لازم به ذکر است، رئیس سازمان صمت فارس و نماینده مردم شیراز از برخی فروشگاه‌های سطح شهر شیراز نیز بازدید کرده و نحوه توزیع و فروش روغن را از نزدیک بررسی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار