رئیس اورژانس استان فارس گفت: وقوع ۵ فقره تصادف در کمتر از ۲۴ ساعت در محور‌های مختلف استان ۴۵ مصدوم به همراه داشت.
کد خبر: ۹۲۹۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲ 04 January 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:محمد جواد مرادیان گفت: در پی برخورد یک دستگاه مینی بوس و یک دستگاه کامیون خاور در ورودی شهرک صنعتی واقع در جاده جهرم قطب آباد، که در ساعت ۱۳:۵۵ امروز به وقوع پیوست ۲۱ نفر مصدوم شدند.

او افزود: مصدومان این سانحه رانندگی پس از دریافت خدمات پزشکی اولیه توسط بالگرد، اتوبوس آمبولانس و آمبولانس های اورژانس به بیمارستان پیمانیه جهرم منتقل شدند.

مرادیان ادامه داد: همچنین در حادثه دیگری در محور کازرون- نورآباد بر اثر تصادف پیکان وانت و سمند ۶ نفر مصدوم شدند که ۳ مجروح به بیمارستان کازرون و ٣ مصدوم دیگر به بیمارستان نورآباد توسط ٢ دستگاه آمبولانس اورژانس و ١ یک دستگاه آمبولانس هلال احمر اعزام شدند.

رئیس اورژانس استان فارس بیان کرد: همچنین به دلیل برخورد دو دستگاه خودرو سواری پراید و پژو ۲۰۶ در جاده کیان آباد شیراز دو نفر زخمی و توسط یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید رجایی شیراز انتقال داده شدند.

او تصریح کرد: تصادف پژو ۲۰۶ و جیلی در زیر گذر صنایع شیراز موجب مجروحیت ۵ تن شد که همگی مصدومان پس از اقدامات اولیه پزشکی
توسط ۳ دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید رجایی شیراز اعزام شدند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس گفت: تصادف زنجیره‌ای ١٠ دستگاه خودرو ( ۵ دستگاه خودروی پراید، ٢ دستگاه سمند، یک دستگاه پژو ۴٠۵، یک دستگاه کامیون و یک دستگاه اتوبوس که خالی از مسافر) در بلوار آفرینش شیراز موجب زخمی شدن ۱۱ نفر شد.

مرادیان ادامه داد: در این تصادف زنجیره‌ای ٣ نفر از مجروحان به بیمارستان شهید رجایی منتقل شدند و ٨ نفر دیگر در محل بصورت سرپایی خدمات پزشکی دریافت کردند.

برچسب ها: تصادف ، فارس ، مصدوم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار