برخی از مدیران معاونت خدمات شهری شهرداری شیراز در شرایط ناپایدار کرونا و با هزینه شهرداری همراه با خانواده راهی جزیره کیش شده اند!
کد خبر: ۹۲۹۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 05 January 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: وضعیت شیوع کرونا در سطح کشور همچنان تهدیدی بزرگ برای همه گروه ها است که به همین دلیل به صورت مداوم شاهد پیام ها، مصاحبه ها و گزارش‌های مختلفی درخصوص رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله خودداری از سفر و دورهمی های خانوادگی هستیم.

در این شرایط حساس که نیاز به عزمی جدی و رعایت همگانی است و مدیران، مسئولان و بزرگان باید بیش از سایر افراد جامعه شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کرده و پیش قراول این عرصه باشند، اما شنیده‌ها حاکی از ان است که این مهم در مورد تعدادی از مدیران شهرداری شیراز صدق نمی‌کند و برخی از مدیران معاونت خدمات شهری شهرداری شیراز در شرایط ناپایدار کرونا و با هزینه شهرداری همراه با خانواده راهی جزیره کیش شده اند!

در پی تماس های خبرنگار فارس با مسئولین و تعدادی از مدیران معاونت خدمات شهری شهرداری شیراز این موضوع تکذیب نشد و برخی حتی تلویحا موضوع را تایید کردند.

حال جای سوال و مطالبه است که در شرایط کرونا که باید نکات و شیوه نامه های بهداشتی را بیش از پیش جدی گرفت، مدت‌هاست بر عدم رفت و آمد و محدودیت و عدم سفرهای غیرضرور تاکید می‌شود، چرا مدیران شهرداری شیراز این نکته را نادیده گرفته اند؟

نکته دیگر اینکه چرا هزینه تفریح و گردش این مدیران همراه با خانواده هایشان باید از جیب مردم شیراز پرداخت شود؟!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار