رئیس دانشگاه فرهنگیان فارس از برگزاری یادواره ملی شهید سپهبد سلیمانی فردا چهارشنبه ۱۷ دی ماه در شیراز به میزبانی این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴ 05 January 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا: حسین افلاکی‌فرد سه‌شنبه ١٦ دی در یک کنفرانس خبری با اعلام خبر فوق بیان کرد: این یادواره فردا چهارشنبه ۱۷ دی‌ماه از ساعت ٩ تا ١١:٣٠ صبح در سالن نفت، گاز و پتروشمی دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز به صورت مجازی و در فضای آپارات و اسکای روم برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه این برنامه توسط صدا و سیما ضبط و پخش خواهد شد، هدف از برگزاری این یادواره را قدردانی از شخصیت فداکاری عنوان کرد که زندگی خود را فدای حریم مملکت کرد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان فارس همچنین اعلام کرد که سردار دکتر علی صداقت، معاون و همرزم شهید سلیمانی سخنران ویژه این مراسم مجازی است.

افلاکی‌فرد با تاکید بر اینکه نسل جدید به ویژه نوجوانان و جوانان باید ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی را بشناسند، گفت: تاکید ما در یادواره بیشتر بر نمایان کردن ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی است، چرا که سردار سلیمانی خود یک مکتب بود.

او اضافه کرد: سردار سلیمانی تنها نظامی نبود بلکه رهبری معنوی برای جوانان مملکت در ابعاد مختلف فرهنگی و اجتماعی بود و این مهم موجب شده بود تا شخصیت ایشان را از بعد نظامی خارج کند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان فارس عنوان کرد: نباید افتخار نوجوان ما قهرمانان کشورهای دیگری باشد که روی جلد کتاب و دفترهای مشق‌شان نقش بسته بلکه تصاویر سردار سلیمانی‌ها و شهید فخری‌زاده‌ها باید مدام جلوی چشمشان باشد.

افلاکی‌فرد با بیان اینکه لوگوی دانشگاه فرهنگیان فارس مزین به تصویر سردار سلیمانی شده تا بدانیم که چه کسانی رفتند تا ما بمانیم، گفت: این دانشگاه یک دانشگاه ماموریت گراست و رسالت مهم تربیت نیروی انسانی برای آموزش و پرورش بر عهده دارد.

او وجه تمایز این دانشگاه نسبت به سایر دانشگاه‌ها را تربیت دانشجویانی ذکر کرد که خود تربیت ساز و مربی هستند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان فارس با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان، دانشگاهی استراتژیک و مهم برای نظام تعلیم و تربیت است، یکی دیگر از ماموریت‌های مهم این دانشگاه را رویکرد فرهنگی وتربیتی در کنار آموزش عنوان کرد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار