معاون روابط عمومی و امور بین الملل نهاد نماینده ولی فقیه در فارس از برگزاری مراسم ترحیم و بزرگداشت مرحوم آیت الله شیخ محمد تقی مصباح یزدی در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر شاهچراغ(ع) در روز پنج شنبه ۱۸ دی ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱ 06 January 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا:مصطفی مشفقیان چهارشنبه ۱۷ دی در جمع خبرنگاران گفت: مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی علاوه بر آنکه علّامه و متفکری برجسته بود، لسان گویای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در مقاطع مختلف تاریخی نیز محسوب می‌شد و نقش‌آفرینی ایشان در مقابله با انحرافات فکری، عقیدتی و سیاسی موجب بغض و کینه شدید دشمنان انقلاب اسلامی نسبت به این عالم برجسته شده بود.

معاون فرهنگی دفتر امام جمعه شیراز عنوان کرد: به همین دلیل، برگزاری مراسم بزرگداشت و تبیین اندیشه‌ها و سیره عملی حضرت آیت الله مصباح یزدی، یک وظیفه و رسالت مهم محسوب می‌شود.

مشفقیان گفت: این مراسم از ساعت ۱۰ صبح در مورخ پنج شنبه ۱۸ دی ماه در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر شاهچراغ(ع) با حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت ضوابط بهداشتی، با سخنرانی مجازی آیت الله شب زنده دار عضو فقهای شورای نگهبان و آیت الله دژکام نماینده مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه شیراز برگزار خواهد شد.

معاون روابط عمومی و امور بین الملل نهاد نماینده ولی فقیه در فارس افزود: علاقمندان می‌توانند در صورت تمایل، این مراسم را از طریق درگاه: www.emamat-jomeh.ir/live به صورت زنده نیز تماشا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار